måndag 3 juni 2013

Nytt på TV-rumsbordet - svårt att välja

Föll för denna söta vasen, i lördags...


Jag har märkt att jag mest har transparenta vaser i glas... Och har letat efter någon fin i lagom storlek i någon härlig färg...

lördags hittade jag den här. Fanns även i rosa och ljusgrön. Hmm... vilken skulle jag välja... rosa eller blå? Jag visste att den skulle vara i TV-rummet, där färgerna går i brunt och dova toner av rosa, lila, blå... 

Alltså... jag kunde inte bestämma mig där och då... Behövde fundera på vilken som skulle göra sig bäst på det "smutslila" bordet ;) Hem och fundera och kom fram till att den rosa nog skulle bli FÖR rosa. Igår slog jag till på den blå. Med ljust rosa rosor i, blev det toppen! Hoppas på att hitta ett gäng lupiner att sätta i den... 

Har ni också svårt att bestämma er ibland? ;)

Maria

19 kommentarer:

  1. Jättesöt vas! Bra färgval:). Jobbigt när man inte kan bestämma sig, det händer mig ofta:).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Oooom jag har... Jag bestämmer mig och sen så är jag expert på att ändra mig... mer än en gång :)
    Hoppas allt är bra med dig och hemma hos dig!
    Visst är det här en skön vecka... en kort en :)
    Stor kram till dig min vän!
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Superfin vas och snygg färg valde du till slut! :)
    Ibland måste man fundera ett tag...för man vill ju att det ska bli rätt!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Det har jag jämt! Svårt att bestämma mej..alltså! El kanske blivit lite bättre på¨det!
    Jag kan se en sak el klädesplagg...så tänker jag...skall fundera lite...eller köper det nästa gång! Finns det då..? Nej i regel inte!
    Önskar dej en fortsatt ljuvlig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Underbar vas och bra färgval :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Du gjorde ett bra val :) Den är fin och den blåa färgen är fint somrig.
    Ha en fin kväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Passa bra ihop med bordet!
    Skönt att försäkringen gjorde sin rätt. Och håll teet borta nu.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Så fin den var och vad vackra rosorna var! Jaa jag har ofta svårt att bestämma mig! Jobbigt ibland!
    Kram helena

    SvaraRadera
  9. Fint, ja man måste chansa och våga lite också. Lupiner kommer bli kanonsnyggt. Jag har plockat några i slänten.. Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Jag skulle ha vart alldeles för feg och tagit rosa... Men ditt val blev helt rätt!!
    Superfina rosor!
    Kram Kate

    SvaraRadera
  11. Nej, för det mesta vet jag vad jag vill ha. Det blir sällan att jag får lämna tillbaka. Jag kämpar däremot med mitt impulsköpande. Jag inser att jag har allt jag behöver även om det kan vara roligt att ändra lite då och då. Ha det fint! Kram Ester

    SvaraRadera
  12. Jättefin vas! Kul med lite färg! Visst är det svårt att bestämma sig ibland :-)

    SvaraRadera
  13. så jätte fin är vasen!
    Passade perfekt med lite rosa rosor i den oxå. Jag brukar vara väääldigt velig, har gått och kollat på ett par stolar nu flera veckor men varje gång jag är och tänker att jag ska köpa dom så slutar det med att jag åker hem utan och tänker att nästa gång eller tänk om jag hittar något finare hihi.
    Ha en fin tisdag imorgon.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  14. Jadå, visst kan jag ha svårt att bestämma mig! Som det här med färg kan man ju vela hur länge som helst!
    Men ett jättefint val gjorde du på den vasen! Lupeiner plockade jag idag, jättefint blev det:)

    kram fredrika

    SvaraRadera
  15. Jag tycker nog att blå var det rätta valet :) oj oj jag kan också vela en hel del...
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  16. Vad fin den var. Men ända tills jag läste slutet så trodde jag att vasen var vit. För så ser det ut på min skärm. Fast nu när jag vet att detn är ljusblå så ser jag det också. Visst är det märligit att man kan ändra sig lite så. Söt är den hur som helst och för att inte tala om rosorna.
    Ha en fin tisdag. Blir det fika idag då?
    Kram Anette

    SvaraRadera
  17. Jättefint blev det... bra val av färg!

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  18. Tror du gjorde ett helt rätt val av färgen på den söta vasen. Fint med rosorna till det blåa. Ja jisses vad jag har svårt att bestämma mig, att det ska vara så svårt att ta snabba beslut. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  19. Ja tyvärr har jag ofta svårt att bestämma mig, känner mig lite velig men man vill ju så gärna att det skall bli bra.
    Snyggt blev det hos dig med vasen.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...