onsdag 5 juni 2013

Lite baksida

Med risk för att få lite skäll... ;)


... Så kommer det några bilder från vår baksida...

Mannen i mitt liv gillar inte att jag visar upp vår ofärdiga baksida, därför förtydligar jag att det inte ska se ut så här när det är klart! ;) 
I helgen gjorde vi iordning lite på vår högsta provisoriska ofärdiga uteplats. Köpte ett par mattor som vi lade på betongplattan, det som ska bli vårt inglasade uterum så småningom. Mysigt blev det att sitta där i "prånget" under tak :) Man får göra det bästa av situationen, liksom ;)


Mannen i mitt liv började också med trädäcket som ska finnas runtom. 

Längst ned till vänster i bild, kommer vårt spa-bad att stå.(Det ska vara trädäck runtom) Lagom att gå ut genom fönsterdörren som leder in i det rum som ska få bastu och dusch. (Vägg i vägg med vårt kök) Längtar till badet kommer, bara några veckor kvar nu!

Rom byggdes inte på en dag, tänk på det och komihåg att baksidan inte är klar ännu! ;) Fler bilder kommer...


Maria

13 kommentarer:

  1. Åh vad fint det kommer att bli när allt är klart...spa-bad låter ju helt underbart!
    Vart köpte du de snygga mattorna? Jag letar en matta att ha på min balkong.
    Hoppas ni har fint väder..här ösregnar det! Trist!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli jätte fint, vad spännande. Kul att förnya lite ibland eller hur? Ha en fin dag, här i dalarna ska vädret bli fint. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Men det är ju kul att se vad som är pågång! Lite innan, medans och efter.
    Kommer bli jätte bra.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Den baksidan kommer inte att gå av för hackor minsann när det är klart!!
    Mattorna ser jätteläckra ut. Var har du hittat dom ?!
    Önskar Dig en strålande dag, kram Kate

    SvaraRadera
  5. Kommer bli hur bra som helst!!! Jag är ju galen i före- och efterbilder, så detta passar mig utmärkt! :) Sååå lyxigt med spabadet... Underbart!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Jasså den är inte färdig!?!?
    Rolig han är, klart vi i bloggland förstår att det är ett pågående arbete. Vi gillar att se vägen/resan, inte bara målet.
    Det kommer att bli supersnyggt det där. Får mig att tänka på vår nya veranda och hur den byggdes, ja man kan väll inte göra på allt för många sätt kan jag tro. Men så mysigt med ett spabad där också. Ett riktigt mys och partytillhåll. Ser fram emot fler bilder. Snygga matta under bordet också.
    Ha en fin onsdag!
    KRam Anette

    SvaraRadera
  7. Det kommer ju allt bli toppen där på baksidan :)
    Jag gillar före/efter bilder så detta är bara kul att se...
    Ha en fin fin dag
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  8. Kommer att bli så fint på er baksida! Också! Härligt när spabadet är på på plats förstås!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ser ut att bli kanonsnyggt när det är klart! Så fina fönsterdörrar ni har!! Sådana skulle jag vilja ha, vet du vart de kommer ifrån?
    Fin kväll till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:). Då ska jag kika in där.
      Kram

      Radera
  10. Mattorna blev ju kanon på betonggolvet :-) Kanon att man kan ha dem ute utan att bry sig om det regnar eller ej :-) Jättekul med före och efter! Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  11. Kommer att bli jättelikt! Vi skissar på vår. Det är inte lätt med alla beslut!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Det blir ju superfint . Kul även med lite förebilder. Vi ser fram emot efterbilderna också;-) kram Victoria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...