söndag 2 juni 2013

Söndagsbilden - Äntligen ny Mac...

Veckans söndagsbild


Bra hemförsäkringar är bra! Jag ersattes med hela beloppet förutom självrisk förstås, för min Mac som jag "lyckades" sabba... Man lär av misstagen och nu kommer det inte drickas något te intill denna nya...
Mannen i mitt liv hade varit in och fixat en ny mac, när jag kom hem från stallskjutsen igår. Äntligen kan jag vara tillbaka fullt ut i bloggvärlden... fniss... Nog har vi fler datorer här hemma... men ändå... Min mac är så behändig att ha med överallt ;) 
Hoppas ni alla haft en fin helg! Det har jag, med fix hemma och storhandling och nya skor ;)


Maria

För fler fina söndagsbilder ,titta in till FABRIKEN

16 kommentarer:

  1. Skönt att du är tillbaka i bloggvärlden igen! :)
    Snygga skor också!
    Ha en fin kväll!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Så skönt att det ordnade sig! Jag fick också ut fullt belopp minus självrisk när min blev stulen. Känns onekligen bäst att ha sin egen ;)

    Ha en skön söndag Maria!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya Mac'en. Skönt att kunna blogga som man vill:)).
    Ha en fin kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Grattis! så skönt att få en dator igen. Vad bra försäkring! Har du drulleförsäkring? Hur mycket fick du betala i självrisk. Måste kolla upp min försäkring inser jag. kramis Nilla

    SvaraRadera
  5. Skönt att det ordnade sig. Jag är likadan, jag vill ha min dator som jag är van vid och som jag släpar runt här hemma. Ha en mysig kväll! Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Vad bra det är med försäkringar när det väl händer något. :) Ringde i förrgår och kollade så att vi hade en drulleförsäkring. Var inte riktigt säkra och eftersom sonen fick en ipad idag i present så är det väl bäst att ha en sådan. Men vi hade redan en så det var ju toppen ifall något händer. Jag sitter ju alltid till vardags och dricker kaffe vid min laptop. Plötsligt händer det fast åt det negativa hållet. ;)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Skönt med en bra försäkring. Snygga skor. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. hej hej!

    Åå skönt att försäkringen täckte..;)
    Snygga skor och vilka fina bilder du visar i tidigare inlägg. Vad roligt att läsa om dina reflektioner på din runda. Man borde egentligen alltid skriva ner sina tankar så där...fniss...för tänk ändå vad mycket man lägger märke till utan att man tänker på det. Å klänningen..wooow å vad du är duktig!
    Jag ska precis dra igång med brudklänningen jag ska sy. Men mitt syrum är ju totalkaos så jag hittar inte ens maskinerna....:(

    Vårt kök kommer i Drömhem o trädgård men det dröjer säkert till nästa år.
    det ska bli kul att få läsa om ert hus sen..;)
    Ha en fin dag!
    Kram katarina

    SvaraRadera
  9. Vad bra att försäkringen täckte.
    Har inte varit här på ett tag så jag måste läsa igenom dina tidigare inlägg.
    Snygga skor och läcker bild.
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  10. Ja man tror ju man är försiktig framför datan... Sen ooooops kan det hända fort! Skönt att ha en bra helförsäkring!
    Snygga skor :)
    Ha en fin start på veckan
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  11. Den egna lap topen är den bästa, för man liksom kan den..:)
    Blev lite full i skratt åt ditt förra inlägg och om gamla gardiner. När vi köpte vårt hus så visade husägarinnan bilder på köket när huset var nybyggt, och med samma virkade gardiner i köket som vid försäljningen, 35 år senare.... Måste ha varit ganska spröda när de plockades ner, eller rasade ner...*fniss*
    Kram och skön söndagskväll, Kate

    SvaraRadera
  12. Tur ni hade försäkring...Ha en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Skönt att det löste sig! Vi har oxå fler datorer. Men jag gillar mac:en bäst. De andra används enbart i nödfall...
    Kram

    SvaraRadera
  14. Grattis till ny dator igen! Å vad det e kopp te som ställde till det... Något för mig att tänka på! Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...