söndag 9 juni 2013

Söndagsbilden från soffan

Dagens söndagsbild...


Ballonglampan som hänger i taket i TV-rummet. 

Här har vi haft en soft söndag, med mycket soffhäng. Tittat på Skärgårdsdoktorn, via AppleTv. Ni har väl inte missat att den mysiga serien går i repris?! (Fredagar kl 20.00) Underbar miljö, som gör min längtan till skärgården allt starkare...
Vi var på 100:årsfest (ett par som båda fyllde 50) igår, därför är vi lite trötta idag, jag och Mannen i mitt liv. En kul fest med många vänner och bekanta. Så roligt var det att vi tillsammans med några personer blev kvar till sist. Klockan hann bli över halv tre, innan vi vi gick hem. Då hade det ljusnat igen och fåglarna kvittrade som tokar i den tidiga morgontimmen. Mysigt!
Nu fortsätter soffhänget här med film. "Unbreakable" med Bruce Willis. Någon som sett den? Är ni nyfikna på fler söndagsbilder så är en titt hos FABRIKEN att rekommendera!


Maria

17 kommentarer:

  1. Skönt med lite soffhäng ibland. Har inte sett den filmen vad jag vet. Härlig bild. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Låter skönt ...hade själv en massa inplanerat men somnade ifrån allt ute på balkongen i eftermiddag ...sov i två timmar ?! ..*skrattar.
    Ha en fin vecka.
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vad kul med fest och skönt med soffhäng. Ja här händer det nog inte så mycket ikväll heller, ska snart fixa lite middag sen så blir det soffan och tv eller någon film vi får se. Jag ska jobba imorgon för nu börjar mitt vik över hela sommaren och en bit in höst.
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Skön söndag! Inte visste jag att Skärgårdsdoktorn gick i repris! Det är en favorit!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Japp, den har jag sett. Helt okej.
    Här har vi kommit hem från havet idag. Kan säga att huset gungar efter 4 dagar till sjöss! :)

    Ha en toppen kväll.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Härligt med såna fester! och skönt att höra att fler är som jag. Jag är också väldigt dålig på att gå hem i tid och är nästan alltid sist. Hopplöst!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Med andra ord, en riktig bra fest!!!
    Skärgårdsdoktorn är väl underbar serie. Tyvärr sågs fredagens avsnitt inlagda på sjukhus...
    Njut av mer soffhäng, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Härligt med slappardag! Behövs efter fest ;)
    Här har helgen försvunnit i rasande fart med alla valpköpare som varit på besök, kram Suss

    SvaraRadera
  9. Låter som en lyckad fest och skön soffhängardag! Mysigt med filmtittande tillsammans...
    Kram

    SvaraRadera
  10. Den lampan såg verkligen inte tokig ut. Går ju an och ligga knall fall med en sådan utsikt tänker jag :)

    SvaraRadera
  11. Superfin lampa :) vinsten är skickad förra veckan kram Diana

    SvaraRadera
  12. Det är väldans skönt att ligga i soffan dagen efter en rolig fest...
    Ha en
    Härlig måndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  13. Vilken härlig bild på fina lampan! Kul med party!

    Skärgårdsdoktorn har vi inte missat, tjejerna älskar den, vi har boxen, men de ser det ändå på TV nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Älskar lampan! Kul med fest! Apple tv har jag bara hört talas om, hur funkar det?
    Kram helena

    SvaraRadera
  15. Soffhäng är skönt ibland ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  16. Hej min vän!
    Det låter som ni haft en underbar kväll med nära vänner :)
    Då finns det inget som slår soffhäng med mannen i livet!
    Din lampa är superfin!
    Ha en underbar dag o hoppas att du har samma underbara väder som mig!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  17. Det låter en härlig fest ända fram emot små timmarna... precis som det ska vara ;)
    Soffhäng låter riktigt mysigt och skönt!

    Önskar dig en skön vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...