torsdag 19 oktober 2017

Long time no see


 
Hallå och hej, I´m back!  Kikar in en sväng som allra, allra hastigast.  Mest för att ni ska se att jag lever. Ifall nu någon skulle ha undrat vart jag tagit vägen...?  Jag misstänker att ni som är mina "trogna läsare" förstått att jag varit i Bohuslän? Vi har ju fått tillträde till vårt "Wikers Bohus" och varit där i nästan en hel vecka och boat in oss. Tyvärr har vi inte hunnit få igång något internet ordentligt, så det har blivit en bloggfri vecka. Men ni som följer mig på Instagram (mariawiker71) har kunnat se en och annan glimt. Och ni som är mina vänner på Facebook har kunnat se rätt mycket där, från vårt hus.
 
Jag kikar som sagt in som hastigast, för jag har lite att pyssla med. Dammsuga och så kommer en av döttrarna med sambo hit. Vi ska äta tillsammans och de är lite nyfikna på hur det var i Bohuslän... Om ni är nyfikna och vill se mer så lovar jag att det kommer. Snart. Måste bara gå igenom lite bilder först.  Förhoppningsvis hinner jag imorgon.  
 
Tänkte att ni kunde få se hur det ser ut på soffbordet, där i huset, så länge... ;) Jag fick en sådan fin oljelampa av mina svärföräldrar, men den transparent blåa runda vasen jag hade med hemifrån, den passade inte ihop med oljelampan så när vi var på en liten roadtrip där nere i Bohuslän råkade jag springa på den perfekta vasen/krukan! Det står ERNST på den, men Mannen i mitt liv tycker att den etiketten absolut ska bort ;)  Jag superfyndade lite julpyntsstjärnor också. På H&M Home.  Tyckte de passade till.
 
På återseende säger jag nu... och hoppas på att hinna kika in till er andra lite senare. Speciellt till er som lämnat hälsningar under min frånvaro. Er ska jag prioritera först :)
 
 
 
Maria
 
 

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se mer. Vilken fin vas. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Har sett lite glimtar och oj så fint det ser ut i erat bohushem. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vilka två underbara hem ni har. Sååå mysigt det ser ut. Kram Rektorskan

    SvaraRadera
  4. Åh, jag vill gärna se mer bilder från ert nya hus!
    //M-L

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...