lördag 12 augusti 2017

Där hänger de sida vid sida...


Mina senaste två klänningar... Den gröna allra nyaste som vi köpte i lördags. Ja... V I  köpte, för Mannen i mitt liv var också med och drev på det köpet. Så det så ;) Jag tror han gillar när jag har klänning...? ;)
 


Den satt på skyltdockan utanför butiken där i MOOD-gallerian när vi passerade på förmiddagen. Jag hade aldrig tidigare varit in i den butiken, Jascha. Men många gånger har jag beundrat skyltdockan som alltid står precis vid ingången och nästan liksom hälsar välkommen...

Jag fastnade direkt för färgerna. Jag är ju en höstmänniska, även om jag inte räknar grönt  och rostrött till mina favoritfärger... men när hösten kommer... då kan jag ibland bli lite rostig och grön ;)
 


Det är min första klänning från den butiken, så jag har ingen aning om hur kvalitén är.  Hur den håller färg och form...
 

 
Den grå-vit mönstrade är en Lauren Ralph Lauren, och den kvalitén är underbar, det känner jag till. Gillar att den är lite rynkad i ena sidan. Idag är väskan packad för ett litet äventyr med ett helt gäng människor. Ingen av klänningarna fick dock hoppa ned i väskan denna gång.  Den ena känns lite för mycket höst för augusti och typ 20 grader och den andra känns lite i överkant fin för tillfället... Vad vi hittar på, kanske ni kan se en glimt av på instagram? (MariaWiker71)
 
 
 
Maria

3 kommentarer:

  1. Så roligt med nytt nu när man börjar om igen med jobb och skola. Super fina klänningar.

    Ha en bra helg. Kamilla

    SvaraRadera
  2. Så fina! Du är en klännings-flicka precis som jag. RL klänningar kan du köpa superbilligt på Macys i USA under stora helger, då har de nämligen kanon REA.

    Kram!

    Anneli

    SvaraRadera
  3. men hallå där din lilla "glidare"...hihi... du bara far runt på roligheter du! ♥
    Superfina klänningar och va roligt att din man hejar på..
    å kaklet...sååå fiiint..det kommer bli ett väldans snyggt kök det där.
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...