onsdag 5 juli 2017

Klänningar, klänningar, klänningar....


Om nu någon skulle ha råkat missa det... men jag är en sådan där människa som gillar klänningar... Tokgillar klänningar, skulle man kanske kunna förstärka med...  Det är nästan lite galet, men klänningar är nog min största last... haha... ;) De senaste veckorna har det flyttat in två nya klänningar i min garderob. Samtidigt har jag rensat ur rätt ordentligt , så nu är det "bara" 75 klänningar i garderoben...eller var det 77 med de nya? Ja, ni fattar...? ;) 


Klänningarna som flyttat in är inte någon av de på dagens bilder. Men den ena är svart i alla fall ;)  Nej, dagens bilder är från senaste fotograferingen hos Jacobssons. Ja, ni kan nog lätt förstå att jag tycker att det är roligt att få prova lite nya klänningar. Den svarta här på bilden, den gillar jag skarpt! En riktigt snygg klänning för festligare tillställningar. Gillar den där volangen i sidan, som "trollar" bort överdrivna former, om man så säger... ;) 
Den mintgröna föll mig också i smaken, och är ju riktigt fin till de där "cocktailarpartyna" som jag så sällan går på. (Läs: aldrig går på ;) ) Bilderna är tagna av Charlotte Jacobsson Sekund, och fler fina klänningar hittar ni HÄR!

Nu mina vänner... två arbetsdagar kvar!!!! 


Maria





I samarbete med Jacobssons 

3 kommentarer:

  1. Men ååå jag tyckte båda var supersnygga!
    Och OOOOOJ säger jag...haha...77st!!!
    Jag ska aldrig mer tycka att jag har många....haha...kanske borde köpa några fler i stället..;)

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Unjderbara klänningar och ha en fin semester Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, 75 klänningar! Wow, bra jobbat, skulle man kunna säga. Du är jättefin i klänning!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...