fredag 7 juli 2017

Dagens. Semester. Rabarbermojito



Den är här nu! Den efterlängtade semestern! Fyra veckor som ska fyllas av avkoppling, utflykter, miljöombyte, upplevelser, värme, kärlek, hemmafix, restaurangbesök, havsluft... Ja, listan kan göras lång! Vi hinner det vi hinner, utan att stressa... ;) 

Min dagens: en klänning från Stockholms klänningsfabrik. Finns hos Jacobssons. Skorna från Pier One, finns hos Zalando (rea just nu) 

Drinken är en rabarbermojito gjord på rabarber och mynta från trädgården. Nu blir det att fira semestern med bubbel i badet!  Det är ju fredag... ;)


Maria

4 kommentarer:

  1. Så snygg du är! Fin klänning också! Rabarbermojito? Aldrig testat, hur gör man den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, klänningen är fantastiskt skön dessutom! Recept på rabarbermojito kommer ;)
      /Maria

      Radera
  2. Fin du är! Längtar till jag kan fira min semesterstart också. Har ju tre veckor kvar att jobba.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Rabarbermojito har jag hört många har gjort. Ska testa mig på det en vacker dag!=)
    Superfin klänning du har på dig. kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...