fredag 7 april 2017

Stockholm. Klänningar. Klänningsmodell. Månadens kund.


Hallå soliga Fredag! Hallå soliga aprildag! Första fredagen i April! Jag och Mannen i mitt liv ska strax bege oss till vår vackra huvudstad!


Japp, det blir en hotellweekend i Stockholm! Två av de inbokade april-hotell-nätterna står på schemat!  Väskan är packad. Självklart har jag stoppat ner en klänning till varje kväll. Och det blev ett par favoriter från Stockholms klänningsfabrik. Inköpta hos Jacobssons på Kungsgatan i Stockholm. 


Det är ju hos Jacobssons som jag varit "klänningsmodell" och nu ni som varit nyfikna... nu kan ni se bloggerskan på Jacobssons hemsida! Titta in här!  Själv är jag väldigt nöjd med bilderna, för att inte vara modell ;) 


Nej, nu är det dags för den bästa av "köpesallad" som Mannen i mitt liv kom hem med, sedan bär det av mot... Stockholm! Ha en fin fredag! 



Maria



I samarbete med Jacobssons 

11 kommentarer:

  1. Wow så snygg du är. Vilken grej att vara modell för en butik, så himla roligt. Stort grattis, bilderna är jättefina.
    Krya på din P.
    Ha en toppenvistelse i Stockholm.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så snygg du är!! Och du passar verkligen i alla de fina modellerna. Hoppas du får en underbar vistelse. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Åhh så snygg du är i klänningarna. Vad roligt! Jag har en favorit och jag tycker du är finast i den första men fin i alla. Ha en härlig helg i stan Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. Åh,så snyggt ...
    Hoppas det blir bra i Sthlm nu eft. det tragiska som hänt där!

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt är ok med er och att ni inte hamnade mitt i allt tragiska som hänt.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Vi har det bra, men sitter "fast" på fel hotellbar och får inte gå upp till vårt hotell, p g a avspärrningar. Vi kom precis när det hade hänt och har bevittnat blåljusen hela eftermiddagen, här på Vasagatan :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så hemskt 💔 Men skönt att ni é ok ...
      /Kramar om!

      Radera
  8. Så fina bilder på dig! Du gör dig riktigt bra som modell!

    Hoppas att ni fick en fin kväll till sist, trots allt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni är okej! Otroligt fina klänningar och en riktigt snygg modell.
    Kram Mia
    http://happyvardag.se/2017/04/08/att-ta-sig-ratten/

    SvaraRadera
  10. Hej,
    Hoppas det går bra för er i Stockholm trots omständigheterna.
    Ang. klänningarna....Ja, tack! Jag tar en av varje :-)
    Jacobssons på Kungsgatan är en underbar affär. Jag kan åka ända från Dalarna för att handla där :-)

    Kram, Anneli i Dalarna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...