tisdag 25 april 2017

Lauren Ralph Lauren, nya vårjackan




Man kan ju undra vad jag fått syn på????  Om jag ska var helt ärlig så har jag ingen aning om vad jag pekar mot, eller varför? ;)   Minnet bra men kort, kan man kanske säga eftersom bilden är från i Lördags... 


Innan vi kom till Winery Hotel hade vi tänkt att ta en lunch ute i Ulriksdal. Nu blev det inte så, eftersom det var många många fler än vi som tänkt samma tanke... kanske för att många många var där och handlade på handelsträdgården som hade blomsterfest denna lördag... Kanske därför var det helt fullt... och vi hoppade över 25-meterskön... ;) 


När vi ändå var där och promenerade så bad jag Mannen i mitt liv ta någon bild så jag kunde visa er min nya vårjacka eller trenchcoat heter det väl, fast det är ju en jacka som passar på våren ;)  Jag har varit ute efter en svart trenchcoat eftersom min ljusa känns så "somrig" att börja med så här tidigt...  Den här från Lauren Ralph Lauren hittade jag hos Best of Brands i Stockholm när vi var där "den där helgen" (ni vet fredagen med terrorattacken).  Eftersom den kostar en slant, så sade jag till Mannen i mitt liv att jag kunde ta den som en födelsedagspresent. Ändå fick jag den där klänningen också... (ja, jag kanske är bortskämd? ;) Kostar en slant ja, men ändå tycker jag att Lauren Ralph Lauren är hyfsat prisvärda, faktiskt. (om man jämför med många "större kända" märken) Enormt fin kvalitet och den står sig ju i många år eftersom det är en klassiker. 
Om ni vill titta närmre och läsa om material och sånt, så hittar ni den HÄR

Annat jag har på mig om ni är nyfikna är 
skor: Esprit
scarf: By Malene Birger
väska: Lauren Ralph Lauren
Pennkjol: Lindex

Se där, då fick ni lördagens "dagens outfit" som jag hade på mig på dagen. Och så fick ni en märklig bild på bloggerskan också ;) 


Maria


8 kommentarer:

  1. Snygg jacka på snygg kvinna!
    Hur är den i storlek? Liten, stor, normal?
    // M-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Jag tycker den är normal i storlek. Jag har S på min, som jag har på nästan alla mina plagg.

      Radera
  2. De är så himla snygga de där! Verkligen en klassiker som håller i många år.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Snyyyyyyygg säger jag och är inte ett dugg partisk eftersom den är väldans lik min...;)
    Jag är också stornöjd och man känner ju att man kan ha den i många år.
    Kvalitén på min är exakt samma blandning så jag skulle tro att tyget är precis samma..
    Toppen för då kan jag alltså tvätta min i 30 graders fintvätt...;) Hade tänkt testa med kalltvätt först...;)

    Kram och ha en strålande dag snygging.
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Snygg jacka. Härliga bilder också på dig i vårstormen. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Åh så fin den är! Inte dåligt att både få den och en klänning i födelsedagspresent! Men du fyllde kanske jämna år? Eller så är du lite bortskämd ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jämnt och jämnt... jag fyllde 46, så det är ju jämt på sätt och vis ;) Och jo, jag är nog bortskämd! Men jag är rätt bra på att skämma bort andra också på olika vis.

      Radera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...