fredag 28 april 2017

Klänningsfredag!

 Foto: Charlotte Jacobsson Sekund

Japp, idag är det "klänningsfredag" för mig! Fast... jag valde bort den kortare klänningen och drog på mig en pennkjol istället, för det var så kallt i morse... Som vanligt kan man nästan säga! När tusan kommer värmen??? Men jag tänkte ni skulle få ett par tips på snygga klänningar! Därav "klänningsfredag" ;)

Den här mönstrade klänningen med lång ärm är både vardagssnygg men passar även till lite mera festligare tillfällen, för att den har lite "stenar" som glittrar runt halsringningen. Typ till "dag-tillställningar" som dop eller konfirmation kanske.  Själv gillar jag verkligen kombon mellan grå-beige och korall. Det korallfärgade livar upp och det lite mera "jordiga" grå-beige gör att den få ett lugn fast den är så mönstrad. Gillar ni också den? 

Foto: Charlotte Jacobsson Sekund

Den här klänningen i offwhite, föll mig verkligen i smaken! Vacker och passar på tjejer i många olika åldrar. Både lite söt, rolig, stilren och snygg på samma gång! Nästan så att man skulle kunna ha den att gifta sig i, om man inte vill ha en traditionell brudklänning, utan något lite tuffare och mera annorlunda. Eller vad tycker ni? Jag skulle kunnat ha det i alla fall! :) 

Detta var två av alla klänningar som jag fotades i för några veckor sedan. Resten ser ni HÄR. Där finns också länkar till hur ni köper klänningarna. Idag har jag blivit fotad hos Jacobssons   i en rad outfits igen. Faktiskt inte bara klänningar denna gång ;) Fast flest klänningar, jag är ju lite "klänningsgalen". Alla dagar... inte bara på klänningsfredagar ;) 
Trevlig kväll hörni, nu ska jag umgås med Mannen i mitt liv! 


Maria


I samarbete med Jacobssons 

3 kommentarer:

  1. Jag är ingen klänningsmänniska men den vita var jättesnygg. Ha en underbar fredagskväll. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hallå där modeprinsessan:) Lika snygg som vanligt. Jag har faktiskt också köpt klänningar:) Förra lördagen hade jag klänningsköpardag, 4 timmar i två butiker resulterade i tre klänningar:). D var tålmodig kan jag säga:)
    Ha en superhelg. Ni är väl i spabadet nu kan jag tänka.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Båda var fina och visst kan man gifta sig i den vita. Jag är svag för korallfärg tycker man blir fin i den färgen på sommaren om man fått lite solbränna. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...