onsdag 12 april 2017

Klänningar i olika modeller. "Modell" i olika klänningar.

Foto: Charlotte Jacobsson Sekund

Ni som hängt med mig här i "Wikers Liv" har säkert förstått att jag har en viss förkärlek eller passion för klänningar.  Då kanske ni kan tänka er att jag faktiskt njöt lite av att vara den där "klänningsmodellen" hos Jacobssons... ;)  Jag vet inte hur många klänningar som jag fotades i. Men här är i alla fall några av mina favoriter. Den blå ärmlösa klänningen i ett frasigt material, som gjord för att känna sig lite lyxig och fin i på ett cocktailparty! Synd att jag så sällan är på cocktailpartyn! Om jag nu någon gång varit det över huvud taget? ;)  Snygg och prisvärd! 

 Du kan köpa den här

Foto: Charlotte Jacobsson Sekund

Den här mönstrade sommarklänningen överraskade mig rejält, måste jag säga! En klänning jag nog förmodligen aldrig själv hade haft tanken på att prova. Men när Charlotte tog fram den och jag hade fått på mig den, så förstod jag att den faktiskt passade mig. Perfekt en semesterkväll på Gran Canaria, Grekland eller liknande. Min mellandotter tyckte absolut att det var en klänning för hennes mamma. "Jättesnygg på dig, mamma! och tänk när du fått lite mer fräknar..."  Japp, så sa hon ;) 
En riktig liten läckerbit, tyvärr vet jag inte priset. 

Du kan ringa och beställa den här

Foto: Charlotte Jacobsson Sekund

Den här modellen har en härlig vidd i kjolen och fint fall. Mjuk och skön trikå. En klänning som jag skulle kunna ha på mig på jobbet också. Mjuk och skön, men inte för "uppklädd".  Ett knytband i midjan hör också till, men fungerar ju minst lika fint utan! 
Också en fin klänning i bra prisklass! 

Du kan köpa den här  


Själv äger jag faktiskt inte någon av de här klänningarna. Än... kan jag kanske tillägga för man vet aldrig med mig. Rätt vad det är så köper jag en klänning ;)  Av just de här tre så är nog den i mitten, "semesterklänningen",  en favorit hos mig! Vilken skulle ni kunna tänka er att bära? 


Maria


I samarbete med Jacobssons 

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Å vilka vackra klänningar på en jättefin modell. Jag vill passa på ge en stor eloge till Jacobssons för att de använder en riktig kvinna som modell och någon som liknar oss andra vanliga kvinnor så mycket mer än de där overkliga Kate Moss-modellerna som andra märken använder sig av. Bravo och tack för det!

    Den sista klänningen är verkligen super fin. Den skall jag köpa :-)

    Ha en fin dag!

    Kram, Anneli i Dalarna

    SvaraRadera
  2. Ja vad fin den i mitten är. Tänk att jag gillade den också men tänkte nog att det där är inte riktigt en Mariaklänning. Fast man kan ju ha fel. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Lovely! Så fin färg på den översta!

    Så kul att modella också!

    Stor kram //Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad snygg du är! Och klänningarna med!
    // M-L

    SvaraRadera
  5. Så fina! Den i mitten skulle nog passa mig också. Den gillade jag lite extra.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga klänningar som passar dig perfekt, allihop. Den i mitten var jättefin, hade nog valt den:)
    Det här med din modellkarriär är verkligen jätteroligt.
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...