tisdag 18 april 2017

Efter en fantastisk påskhelg blev det min födelsedag!


Vilken helt fantastisk påskhelg!  Inledde med middag på Uppsalas nyaste restaurang Miss Voon.  Fortsatte med att handla diverse möbler och piff till TV-rummet.  Åt god påskmat med hela familjen samlad. Blev firad med paket i förskott. Fortsatte flytta möbler och fixa "nya rum". Det jag gjort allra minst av är nog att äta påskgodis... 

Ja, det har varit en härlig ledighet. Fått massor gjort, men ändå i ett skönt tempo.  Nu är ledigheten slut och jobbet kallar i några dagar tills det är helg igen ;) Och just idag är det faktiskt min födelsedag! Nu har jag ju blivit firad med paket redan och i det ena paketet, från Mannen i mitt liv låg den där fina klänningen från Stockholms klänningsfabrik. Den som jag har på mig på bilden, som Charlotte Jacobsson Sekund har fotat mig i. Tycker att det är en riktigt fin sommarklänning! Perfekt till midsommarafton, eller hur!?  Så klart har Mannen i mitt liv köpt den hos Jacobssons :)  Något mer jag fick i present var bland annat fler sådana där "pommeskorgar" som jag visade i inlägget med Lobster rolls... Så fick jag faktiskt en present redan förra helgen och så kommer det en levererad om några dagar. Vad dessa är, det visar jag en annan gång. 

Nu, dags att gå till jobbet! Inleder med en mastodontdag 6:15-18:00 ( p g a kvällsmöte) på självaste födelsedagen... 



Maria

6 kommentarer:

  1. Stort grattis på födelsedagen min vän <3
    Snygg du är, klänningen är som gjord för dig. Ha en toppendag även att det är en lång jobbdag för dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis. Ja dessa långdagar... Har en liknande på torsdag. Jättefin klänning. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en toppen dag trots jobb. :)
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. stort grattis på din födelsedag!!! Stor kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis på din födelsedag.. Stor Kram

    SvaraRadera
  6. Verkligen en perfekt klänning till midsommar! Den passar dig så bra. Hoppas du fick en bra födelsedag trots det långa arbetspasset.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...