måndag 27 mars 2017

Tips på plattfotat


Inför den där fotograferingen(Tack för alla era snälla fina ord om det, förresten! Återkommer om var bilderna dyker upp så klart!), så behövde jag ha lite olika skor med mig. Med klack och utan klack.


När jag funderade över vilka par jag skulle ha med mig, slogs jag av att jag inte hade några bra skor utan klack! Det jag hade, eller har, det är sneakers och några platta sandaletter, men öppen tå... Det kanske inte är så snyggt med synliga strumpbyxetår... Tycker inte jag i alla fall!


Så jag gjorde som jag brukar. Sökte efter passande skor på nätet. Jag föll för de här grå-beiga ballerinavarianterna. De var slut i butikerna i Uppsala, men jag hade lite tur att hitta ett par i rätt storlek i en butik i Stockholm. Närt jag köpte dem, så sade kvinnan i butiken att det var säsongens mest populära sko. Strykande åtgång, så jag skulle vara nöjd som kommit över ett par. Jo, men det är jag också! Nöjd med köpet. Både riktigt snygga och sköna!  Så det får bli ett litet tips till er. Ni hittar dem här och priset är så bra, att man kan passa på att köpa två par, som jag gjorde. Jag beställde nämligen hem ett par svarta också, några dagar efter...  Lika bra att passa på, om det nu var hård åtgång ;) 




Maria










2 kommentarer:

  1. Jättesnygga skor och inte alls dyra förstår att du gillar dem. Kul med modelljobbet. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga skor! Tack för tips, ska genast kolla! =)
    // M-L

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...