onsdag 22 mars 2017

Lite materiell lycka i postlådan



I helgen slog jag till och beställde hem en ljuvlig klänning...  Jag har sneglat på den ett tag och bestämde mig för att slå till innan min storlek var slut.


Så igår, när jag låg där på soffan och hörde hur det skramlade till i postlådan där ute, pallrade jag mig upp så fort jag bara förmådde för att se efter om den var med. Ja, klänningen alltså ;) Så klart låg den där i postlådan. Snyggt inslagen i fint prasselpapper. De är snabba att leverera, Jacobssonssom jag beställde den ifrån. 


Den är helt underbar i sina färger och mönster. Och modellen sitter ju som en smäck på vem som helst! Älskar dessa klänningar som kommer från Stockholms klänningsfabrik. Eftersom jag inte är helt piggelin än (men klart bättre) så känner jag inte riktigt för att visa upp mig i min helhet haha... Ni får en sneak peek så får ni se hur den förhåller sig till mitt hår, och hur den sitter i halsen ;) 


Jag kan ju påpeka att jag inte är sponsrad med denna klänning från Jacobssons. Men... som jag nämnde för några veckor sedan, så har jag ett samarbete på gång med butiken! Så  det kan hända att det kommer dyka upp lite mer plagg från den butiken här på bloggen.  Man vet aldrig! ;) (passar på att göra lite "reklam" ändå, som tips till er!)


I alla fall så blev jag supernöjd med klänningen. Lite materiell lycka, när man ligger hemma och är sjuk. Och dessutom har varit gräsänka samtidigt! Ingen "Mannen i mitt liv" som varit hemma och pysslat om en, sedan i måndags... Då är man värd lite materiell lycka, eller hur!? ;)  Klänningar är verkligen något speciellt för mig. Tokgillar dem verkligen! Just den här kan ni hitta här om ni skulle vara sugen på att köpa en likadan. 


Maria

8 kommentarer:

  1. Verkligen underbara färger! Färgstarkt, men ändå milt på nåt sätt.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Hur är den i storlek, tycker du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker den är normal i strl. Jag är en small, och har 36 på mina. (motsvarar en 1:a, som det står i plaggen) Har faktiskt en i strl 38, den funkar också, men blir någon cm längre och lite, lite större över bysten typ. Men inget som stör. Läste någonstans att de är små i storlek, men upplever det inte så. Däremot så skiljer det som sagt inte så mycket mellan 36 och 38, t ex...
      /Maria

      Radera
  3. Oj vilken härlig Maria klänning! Det var verkligen din stil, snyggt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Krya på dig. Klänningen är vansinnigt snygg.
    Kram Mia
    http://happyvardag.se/2017/03/22/snabbtochlatt/

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Så snygg! Jag beställde också från Jacobssons och fick karameller med i paketet när klänningen kom! Vilken gullig gest! Det kändes så personligt på något vis :-)

    Kram och ha en underbar dag!

    Anneli i Dalarna

    SvaraRadera
  6. Så fin, älskar klänningar kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...