fredag 10 mars 2017

Ändrade fredagsplaner


God morgon fredag! Idag blir det lite ändrade planer för mig. Tanken var att jag skulle åka till Stockholm för ett "blogg-jobb".  Ni vet det där roliga samarbetet jag snackar så varmt om...;)      
Men ibland blir det inte riktigt som man planerat och tänkt. Ibland kommer det saker emellan. Saker som sjukdom, till exempel... Det är ju verkligen något som kan ändra ens planer, tyvärr.  


Tack och lov så är det inte jag som är sjuk, det är någon som jag skulle ha samarbetat med idag, så tyvärr så blir jobbet framskjutet lite. Jag som var SÅ taggad och hade förberett mig på olika sätt. Det var bland annat därför jag inte hann med något inlägg igår, det och att vi prioriterade TV-mys och ost och charkisar, jag och Mannen i mitt liv... ;)  Men, men... det är sånt som händer i livet och nu skjuter vi fram det och ni vet ju..."den som väntar på något gott..."  ;) =) 


Jag hade också tänkt kolla efter ett par skor som jag sett på nätet, plus att jag skulle köpa med mig kläder hem till Mannen i mitt liv, som setts ut på nätet (vi ska på bröllop nästa helg, och jag tycker att han behöver nytt).  Så... jag äter min frukostgröt och sedan drar jag iväg till Stockholm i alla fall.  Lite tidigare än tänkt, så kommer jag hem tidigare också och kan förbereda fredagsmyset. För det tänker vi inte heller ändra på. Och självklart inte fredagsbadet heller! Ha en fin fredag! 


Maria



2 kommentarer:

  1. Åhhhh, så typiskt när man gått och läääängtat efter nåt....:) Hoppas mötet inte dröjer allt för länge, och njut av din dag ändå med allt vad den innehåller!! Stora fredagskramen från Kate

    SvaraRadera
  2. Då önskar jag dig en trevlig helg och hoppas den blir fin ändå, trots ändrade planer!
    Vad härligt att ha så nära till Stockholm, vi körde upp förra helgen( 55 mil) och hälsade på dottern, men jag önskar att vi hade lite närmare.....Saknaden är stor emellanåt ♥

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...