onsdag 22 februari 2017

Landat


Landade gjorde vi i måndags kväll redan.  Efter några fantastiska lediga dagar i London! Vi har haft det så otroligt bra!  Jag kom hem med massor av energi och inspiration! Har verkligen sugit åt mig av intryck, som en svamp! Känner att jag måste sortera tankar, bilder och ord innan det blir ett inlägg från resan! 


Idag gjorde jag en ny landning. I "finsoffan" med en "halvfebrig" kropp som dragit på sig diverse förkylningssymtom.  Fullkomligt ointressant att redogöra mer än så.  Eftersom jag är tankad med energi från resan så hoppas jag att det blir kortvarigt, att några dagars vila räcker för att komma igång igen. I soffan passar jag på att praktisera mina kunskaper när det gäller apple-TV Så otroligt oteknisk som jag är, så är jag så nöjd att jag lärt mig få på TV-play ;)  Ägnar mig åt att titta på "Husdrömmar", avsnitt som vi missat och "dissat" i realtid.  Tittar ni också på Husdrömmar? Eller har ni några speciella husdrömmar?  Själv anser jag ju att jag bor i något som jag måste få beteckna som min "husdröm". Vi har ju ritat och tills tor del även byggt vårt hus, i en stil som vi gillar mycket, både jag och Mannen i mitt liv.  Ändå bär jag på ännu en husdröm... för man kan ju ha fler än ett hus...
 Men mer om det vid annat tillfälle. 


Maria

8 kommentarer:

  1. Krya på dig. Ska bli så roligt att få läsa om er resa. Ja husdrömmar är mysigt att ha även om man är nöjd med det man har. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem! Vilken härligt resa ni haft, ska bli roligt att se bilder senare. Trist att du blivit sjuk, hoppas det går snabbt över. Jag tittar på Husdrömmar, men har missat några avsnitt som jag få ta igen.
    Ni bor verkligen i ett drömhus! Så fint. Ser fram emot att lösa om din andra husdröm :)
    Har saknar dig.
    Krya på dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tänk att de där förkylningarna alltid kommer som ett brev på posten efter en resa! Men vad härligt att ni haft det så bra! Ska bli kul att få ta del av sen. Och det där med husdrömmar, så spännande!

    Krya på dig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Men hallå och välkommen hem!
    Det ska bli sååå spännande att få se dina bilder sen...längtar efter att få åka tillLondon igen..
    Krya på dig din stackare...å så fnissar jag för jag kan knappt få på tv´n....haha...
    Kraaaaam Katarina

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem. Krya på dig och ta hand om dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem! Har saknat dina inlägg :) Ska bli spännande att höra om London, mannen och jag älskade det när vi var där förra hösten.
    krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka! Saknat dig i cybervärlden ;) Ser fram emot att se bilder från er Londonresa. Krya på dig nu!
    // M-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att man är saknad ;) =) Bilder kommer :)
      /Maria

      Radera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...