onsdag 8 februari 2017

Här händer det grejer!


Hej Onsdag kväll! Hej Lill-lördag! Tack för era fina fina komplimanger om klänningen igår! Ni gör mig såååå glad! Och vet ni... Jag är lite extra glad just idag! Lite så där barnsligt glad, så  där så det känns som att jag går runt och ler för mig själv. Lite nöjd, helt enkelt! 


För här händer det grejer, minsann just nu! För någon vecka sedan fick jag reda på en sak som än så länge är hemlig.  En positiv, rolig, spännande sak! Och både igår och idag har jag fått spännande mejl. Det ena mer spännande än det andra! De har lite med min blogg att göra, kan jag säga. Mer säger jag inte förrän jag vet vad det blir ;)  och så kan jag ju passa på att nämna att bloggen lockat till sig fler besökare vilket är såååå kul! Och idag hände det en till grej, som gjorde mig så glad. En grej som känns rolig på flera sätt. Det får också vara lite hemligt tills allt är på pränt. 


Saker som är värda att fira, är det i alla fall! Helt klart! Lill-lördag och allt så hade det ju suttit bra med ett glas bubbel, eller hur!? Mannen i mitt liv hade en fin flaska med hem i fredags, som fortfarande finns kvar. Men nu vet jag att Mannen i mitt liv ska sitta i web-möte med flygklubben hela kvällen så nej, ingen champagne idag inte.  Men på fredag... Då kan det hända att det smäller en finkork i luften. Klart man ska fira roligheter! Eller hur!? 


Maria






10 kommentarer:

  1. Ja så klart man ska fira roligheter! Nyfiken på vad som händer!

    /M-L

    SvaraRadera
  2. Jisses vad nyfiken man blir.Kul Maria alltid kul när det händer positiva saker. Hoppas att det blir så som du tänkt dig. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Mäh !! Så får du inte göra, blir ju jätte nyfiken ;) ;) ;)
    Alltid roligt när det händer nya roliga saker.
    Önskar dig en mysig kväll !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag ju inte alls supernyfiken:) Så får du inte göra;) Roligt att det händer grejer, och hoppas du kan berätta snart.
    Ha en fin kväll med eller utan champagne
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag ju super nyfiken. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Det var ju inte en hemlighet du hade utan två. Nu blev man väldans nyfiken vad det kan vara för något på G.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Nu kommer jag inte ihåg hur jag hittade till din fina blogg, men nu har jag suttit en lång stund och läst och beundrat bilderna från ditt fina hem. Jag har hittat mycket inspiration, så nu bokmärker jag din sida och återkommer snart! (... och jag är ju nyfiken på vad du har för hemligheter på gång också! :-)
    Kram från Dalkulla som också bott i Uppland men flyttat hem igen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack rara för de fina orden. Vad roligt att du gillar min blogg och att jag inspirerar! Det är ju precis det jag vill ;) =)
      Så du är också Dalkulla som testat Uppland, så kul!
      Varmt välkommen tillbaka och ha en fin dag!
      Kram/Maria

      Radera
  8. Åååå va spännande och roligt!
    Blir ju jättenyfiken :)))
    Tack för din omtanke, vilsen var verkligen rätt ord.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Oj, ja det verkar verkligen hända grejer! Vad spännande! Can't wait!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...