söndag 11 december 2016

När man visar ett par shoppade saker....

Den där skjortan...

I höstas satte jag ihop ett litet collage på saker jag ville ha, och visade här på bloggen. Bland annat så innehöll collaget en skjorta från Gant. En blå paisleymönstrad. För ett par veckor sedan så klickade jag hem den från Gants webshop. Den har redan hunnit bli en riktig favorit. Det förstod jag nästan för jag har en blåblommig på vit botten, i samma modell som jag köpte i somras och har använt supermycket. Den här är lite mörkare och passar bra så här års. Funkar säkert i sommar också till en ljus jeanskjol t ex. 


När jag klickade hem den där skjortan, den där fredagkvällen (Black Friday, faktiskt) så satt Mannen i mitt liv bredvid och när jag också visade ett par urläckra skor från samma ställe... Då var det faktiskt han som lade dem i varukorgen. Och jag skyndade mig att fortsätta till kassan innan han ångrade sig ;)  Fast det skulle han i och för sig aldrig göra! Jag var lite osäker på om jag skulle fixa att gå på de smala klackarna, men jag hade dem på mig förra lördagen när vi gick från hotellet till restaurangen (visserligen bara ett par hundra meter, men ändå...) och det funkade klockrent. Klacken är inte så hög, bara 7 cm. 
Det är inte alltid som jag visar upp vad jag handlar här på bloggen och att jag visar kläderna på, händer väldigt sällan. Kanske på grund av att jag måste anlita någon som håller i kameran och det tar sådan tid innan det blir gjort ;) Så om ni vill se mer av hur skjortan ser ut, så hittar ni den HÄR och skorna hittar ni HÄR


Kanske dyker det även upp en bild när jag har skjortan eller skorna på mig? Vem vet?  ;) 



Maria

2 kommentarer:

  1. Supersnygga skor!! De är somgjorda för festligheter. Det saknas i min garderob, ett par "tunnare festskor". Men jag måste ha lägre klack 😃 Och skjortan är en favorit även hos mig som du vet.
    Ha en skön kväll. Här bär det snart iväg på fotbollsmatch med W.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Riktigt riktig snyggt! Stativ och fjärrkontroll är lösningen på ditt fotoproblem, sen kan du inte skylla på nåt ;-)

    Ha en fortsatt fin söndagkväll!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...