onsdag 14 december 2016

Ett rosa paket med dofter

Igår hämtade jag ut ett paket, inslaget i rosa papper.


I paketet, som kom från Diana och Pink Boulevard, fanns två stycken doftljus som jag beställt. 
Ett av dem, ett ljuvligt ljus med dofter av jul. En sådan otroligt härlig doft av pepparkaksbakelse eller liknande. Det var en sådan där doft som man bara vill smaka på! Själva glaset är kopparfärgat och så har det en söt glaskupa att sätta över. Så fint!

Det andra ljuset var en riktigt maffig sak. En svart snygg förpackning med guldfärgat lock! Doften? Ja, en doft av vår, nästan. Lite syren, eller liljekonvalj? Jag gillar verkligen lyxiga doftljus!


Diana som driver webshopen Pink Boulevard, hade packat in allt så fint i rosa papper och med stickers av hjärtan. En liten doftpåse hade hon skickat med också. Den doften var också alldeles underbar! Doften av rent och fräscht!

Så hade hon, Diana, skickat med en liten tepåse också.

Måste nog vara den absolut sötaste tepåse jag någon gång skådat!!?? 


Kanske blir det en förpackning te vid nästa köp? Ska testa om det är lika gott som påsen är söt ;) Har ni förresten upptäckt Pink Boulevard?  Där finns lite smått och gott, speciellt om man gillar det lite lantliga. Och så en massa fina doftljus förstås! 


Titta in där vet ja! 



Maria

4 kommentarer:

  1. Oj, vilka vackra ljus! Förstår att du gillar dem.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint. ja jag har kikat in hos henne och den te påsen är verkligen söt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Jättefina ljus det där, tyvärr går inte alls doftljus hemma hos mig - själv gillar jag kanske inte just juldofter men däremot rosdoft. Får köpa ett till mig själv att tända när inte guben är hemma. Jag har handlat en jättefin duk från Pin B som jag borde fota... kram Milla

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...