lördag 17 december 2016

Ett år!

Tänk att det gått ett år...


Ett helt år sedan han kom till världen vår fina lilla Lillprins! Det var igår som han fyllde ett år. Idag är det dags för kalas, i hyrd lokal. 

Jag och Mannen i mitt liv kunde inte låta bli att bjuda hem oss till honom igår, redan. PÅ självaste födelsedagen var vi ju tvungna att åka dit och pussa och krama lite på honom! Som morföräldrar tycker vi ju så klart att han är världens goaste lilla barnbarn! 

Så klart ville vi ge honom presenter redan igår. Två presenter slogs in i paket, men den största fick bara ett snyggt band om "magen".  Vi hade köpt honom ett litet vrålåk. 

Något som vi bestämt att köpa redan långt innan  han ens var född ;) Jag är helt såld på de här fina bilarna, som finns i olika varianter. 

Jag tror att han gillade den, även om han inte riktigt förstod vad han skulle göra med den först. Men han var väldigt nyfiken på den och  puttade den lite fram och tillbaka och tyckte nog att det var en väldigt stor leksaksbil ;) Efter ett tag tyckte han att det var kul när hans mamma och pappa skjutsade honom fram och tillbaka mellan sig. Jag kan tänka mig att om någon vecka så är det full fart på honom och bilen där hemma i deras lägenhet ;) 

Dags att snygga till sig lite för Lillprinsens fest :)




Maria 

5 kommentarer:

  1. Ojoj, tänk att det redan gått ett år! Och vilken fin bil han fick.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Åh, redan!! Grattis till stora killen. :)
    Jag gillar de där bilarna!! Vi har gett bort några stycken i doppresent och så. Brandbil, bärgare och flygplan mm. Tycker de är super coola.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Oj vad tiden går fort som sagt. Vilken fin bil och han blev väl superglad förstår jag. Ha en fin fjärde advent. Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till sötaste lillprinsen. Åh vilken fiiin bil han fått i present. En sådan skulle W också velat ha när han var liten:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis till barnbarnets 1 års dag! Kram och god jul!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...