onsdag 9 november 2016

Oktober månads inlägg : Nomineringen till "Sveriges bästa inredningsbloggare" och en bildbomb ;)

Dags att presentera Oktober månads mest uppmärksammade inlägg!



Det blev DETTA inlägg! Då jag berättade om nomineringen till "Sveriges bästa inredningsbloggare" hos Trendrum.se. Vad roligt att så många uppmärksammade just det inlägget! 

Jag är så himla glad åt att vara en av de nominerade i tävlingen! Konkurrensen är stenhård. Det är många, många fina bloggar med många fler läsare än jag, som är nominerade och jag som inte är någon "vinnarskalle" över huvud taget, har ingen förhoppning om någon vinst. Men det är otroligt hedrande att få vara nominerad! Bara det, liksom! Alla nominerade hittar ni HÄR.
Meningen är ju att man ska rösta på den blogg man gillar mest. Antagligen inredningsmässigt, eftersom det handlar om "inredningsbloggare". Så skulle ni gilla min inredning väldigt mycket, så blir jag så klart överlycklig över en röst ;) Vill ni rösta på min blogg, så gör ni det HÄR. Om det skulle råka vara någon som inte har koll på min inredningsstil, så varsågod en bildbomb från vårt hem ;) 

Vill ni inte kolla på bilderna, så slipper ni, och inlägget är slut här ;) 


Maria












































2 kommentarer:

  1. Hej vännen ni har så fiiiiiint! Jag trivs liksom hos dig även fast jag aldrig varit där...;)
    JA visst är det hedrande att ha blivit nominerad...jag hade ju inte heller någon koll på att jag blivit det...så himla glad blir man ju.
    Så lycka till åt oss allihop....
    Kraaaaaam Katarina

    SvaraRadera
  2. Såååå tjusigt!!! Ååååå vad skoj!!! kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...