måndag 31 oktober 2016

Sista Oktober, strax dags att rösta!

Så var det slut på Oktober...


Ännu en härlig höstmånad har passerat. Tycker vi haft en otrolig tur med vädret hela hösten! Nu övergår hösten i sin lite gråare och kyligare del fram mot jul... 


En sak som jag yckte var väldigt rolig under Oktober månad, det var att jag fick veta att jag under Juni månad hade nominerats till "Sveriges bästa inredningsbloggare". Och efter den sista oktober är det ju dags att rösta. Rösta på den inredningsblogg man gillar bäst.  Om ni nu skulle tycka att min blogg skulle råka vara den bästa, så skulle jag ju naturligtvis bli jätteglad för röster ;) 


Mer om denna tävling hittar ni HÄR 


Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...