lördag 8 oktober 2016

Så blev det fredag...

Det blev fredag...

Efter några hektiska dagar blev det fredag och helg för mig. En helt oplanerad fredag.


Jag skjutsade Minstingen in till skoaln i Uppsala och passade på att hämta upp Lillprinsen och hans mamma som bor där i närheten.

Vi tog en runda och besökte både Cervera, Hemtex, Ikea och Ica Maxi. Uträttade några ärenden, handlade mat och fick med några fina fynd och även ett par julklappar...

Sedan åkte vi vidare hem till oss och åt lunch och umgicks.
Sedan dök de upp alla en efter en och medan Mannen i mitt liv och jag fick ta oss ett bad så fixade döttrarna med taco-middag.

Alla samlade så där som jag tycker så mycket om! Vi mumsade tacos och pratade om det ena och det andra och man reflekterar över att barnen verkligen har blivit vuxna och står upp för sina egna åsikter och låter sig inte "styras" av föräldrarnas tyckande och tänkande. En underbar känsla att de är starka och medvetna. 

Ja, det blev en mycket fin och trevlig fredag och Lillprinsen poserade ute på gräsmattan ;)


Maria

4 kommentarer:

  1. Verkligen en härlig känsla när man inser vilka fina människor det blivit av ens barn!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Vilken charmknutte. fattar att du är svag för honom. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Hej Maria,
    Du är nominerad i juni till Årets bästa Inredningsbloggare som avgörs med röstning efter oktober. Maila mig så får du mera information. Du kan också kika på http://www.trendrum.se/sveriges-basta-inredningsbloggare.
    Med vänlig hälsning
    Tina Seger
    marknad@trendrum.se

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...