tisdag 11 oktober 2016

Oktobermood och September månads inlägg.

Nu har vi kommit mer än en tredjedel in i Oktober...


Temperaturen är betydligt svalare än den varma sköna September vi fick uppleva. Men det har fortfarande varit soligt och fint! Det börjar mörkna nu. I morse var det mörkt när jag gick till jobbet tiiiidigt och efter att ha avslutat arbetsdagen med ett kvällsmöte hann det nästan bli mörkt när jag gick hem också... 

Dags att summera "Månadens inlägg för September"! Alltså det inlägg som dragit mest uppmärksamhet till sig. 


Riktigt megaöverlägset blev det detta inlägg där jag visade min "höstliga" klänning. Samma klänning som jag för ett par veckor sedan skulle ha på "finalen" ute på Fjäderholmarna... Den klänningen som då blev kvar hemma... ;) 

Även detta inlägg drog enormt många blickar till sig och kom på klar andra plats! Lite kul att det var just klänningsinläggen som tog en sådan klar ledning bland alla inläggen. Klänningsgalen som jag är! Ja, jag vet... det är inte klokt att äga så många klänningar att det blir jobbigt att hålla räkningen... Tänkte rensa garderoben i helgen, så kanske jag lyckas rensa bort någon? ;)

Nu ska vi se om det blir en film här, och lite kvällsfika i form av ost och charkisar... 



Maria




1 kommentar:

  1. Inte konstigt alls, för du är ursnygg och klänningarna sitter som en smäck på dig. Ha en fin dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...