torsdag 20 oktober 2016

Har ni gjort det än?

Vi gjorde det i Söndags...
När Mannen i mitt liv återvänt hem från sin fjällvandring, kröp vi upp i soffan och kvällsmyste lite. Pratade lite om vad som hänt de två dygn han varit borta. Jag halvlåg med benen utsträckta i hans knä och han strök sin hand över dem och det var så där kärleksfullt mysigt.

Det var en sådan skön höststämning, mörknade ute... och då gjorde vi det! Till och med Mannen i mitt liv var med på noterna fastän han har en bestämd åsikt att det gör man bara inte före första advent! 

Men vi gjorde faktiskt det! Vi smakade på glöggen! Och den smakade... glögg ;)  Gott! Har ni smakat?

 

Maria

5 kommentarer:

  1. Japp Mr C har smakat på den och jag sniffat, gör min egna glögg utan så mycket socker. Han tyckte nog den var ok inte något speciellt utan glögg liksom..... Härligt med sådana myskvällar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Hej du fina!
    Åååå det låter supermysigt! Varken M eller jag är sådär suuuuperduuuper mycket för glögg så vi väntar nog ett tag till..;)
    Det blir mest då vi har gäster eller så...

    Myyyysigt med tända brasan också och ååå så fint det är i ert kök. Jag tycker det är fint med hyllan men vet praxis hur det känns då man vill ha lite förändring så det kommer bli lika fint med två tavlor där.
    Ska bli spännande att se vad du valt...;)

    Ha en fin dag och hoppas du mår bättre!
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
  3. Åååå,måste testa glögg till helgen! :)

    SvaraRadera
  4. Nix, ingen glögg. Har kvar den från förra året. Blev aldrig av att vi öppna den. :)
    Inga glöggfantaster som du kanske märker.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Mysigt! Både soffmyset och glöggen. Självklart har jag testat. Jag tycke däremot inte att den smakade glögg. Lite tunn smak. Men god. God vinterdryck, typ.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...