lördag 15 oktober 2016

En helt oväntad nominering!!!!!

Så himla förvånad blev jag!!!




Förvånad när jag i förra veckan fick meddelande om att jag i Juni hade nominerats till en av Sveriges bästa inredningsbloggare. Hade ingen aning om vad det handlade om!? 
Lite mera information om vad det handlade om, fick jag HÄR . Jag fick också en länk där jag kunde läsa om min nominering och blev nästan rörd över den fina texten som skrivits om mig och min blogg. Den träffade S Å himla rätt!!! Ni kan läsa texten HÄR. Jag har väldigt dålig koll på vad detta innebär eller vem som nominerat mig, hur det gått till, men fattade det som att efter sista Oktober kommer det att ske en omröstning bland de nominerade. Det är en stenhård konkurrens med många stora bloggar med många följare,som är nominerade och jag tror verkligen inte att jag kommer vara en vinnare. Men kanske någon gillar min inredningsstil och lägger en röst på mig? ;) 
Om inte annat så är det en "vinst" att bara ha blivit nominerad! Är ni intresserade av att rösta på mig när det är dags så kan ni läsa mera HÄR.  Så himla glad blev jag i alla fall över nomineringen och jag tänkte att den som vill se lite bilder från vårt hem, som jag visat sista tiden kan fortsätta titta. Den som inte vill, slutar  läsa nu ;) 





























Som ni kanske förstår, så tyckte jag att detta inlägg var alldeles för ytligt för att publiceras igår. 



Maria

6 kommentarer:

  1. Välförtjänt nominering, älskar ditt hem kramis

    SvaraRadera
  2. Åhh vad roligt Maria. Hur röstar man? Jag får klicka mig fram. jag drömde om dig inatt, om hur vi pratade bloggar och jobb. Ha en härlig söndag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Men ååhh vad roligt! Grattis till nomineringen. Så välförtjänt! Självklart kommer du få röster. Du får påminna varje dag sen. Lätt att glömma annars.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Grattis till nomineringen.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Åh så roligt! Hoppas du vinner! Ert hus är verkligen vackert! Vill bara se mer och mer!
    Hälsningar Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för dina ord! De värmer! =)
      /Maria

      Radera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...