tisdag 6 september 2016

Nyklippt och ny klänning!

Nu är det klippt!


Yes, nu är jag nyklippt! Som vanligt är det inte många som kommer att se att jag har kapat av några centimeter. Kan nästan klippa av uppemot en decimeter utan att det märks nämnvärt... Mitt hår lägger sig alltid lite som det själv vill och jag är usel på att använda stylingprodukter och att föna det. Döttrarna brukar vilja testa att platta mitt hår, och jag funderar på att låte dem göra´t faktiskt. Nu har min duktiga frissa snyggat till mig lite i alla fall! 

Tänkte passa på att visa min nya klänning (men inte den allra nyaste faktiskt...det kommer mera...) som jag köpte från Best of brands för drygt en vecka sedan. De hade 20% rabatt för medlemmar och jag hade tittat ut den här tjusiga saken, men hade inte tid att ta mig in till Stockholm. Då är det ju superbra att man kan faktiskt också kan beställa från hemsidan!  (ni hittar den här)
Jag tokgillar den här modellen på klänningar. Smickrar en figur med lite former här och där. Och mönstret, ni vet paisley... det är ju min grej det! Så var det ju verkligen mina färger på den här också! 



Ja ni hör att jag är nöjd va! Med både klippning och klänning!



Maria 

9 kommentarer:

  1. Härligt att vara nyklippt och när man hittar en klänning som man gillar. Fina färger i klänningen passar dig jättebra. Kraaam pia

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klänning!!! Passar dig så bra. Fint i håret med. Kram

    SvaraRadera
  3. Å nöjd ska du va pinglan!
    Vilket hår du har.. såååå fint!
    Dottern o jag ska klippa oss nästa fredag, men jag har tappat nästan hälften av mitt hår de senaste åren så jag vantrivs med mitt hår verkligen...
    Så jag det är typ det jag ser först hos andra tror jag och sitter i soffan oh suckar..."åååå vilket hår alltså..." ja du fattar ;-)
    Å klänningen är ursnygg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Haha känner igen det där med klippning. Jag klipptes förra veckan, får alltid upplysa om hemma när det gjorts😄 ursnygg klänning, vi har verkligen samma klänningssmak! Kram

    SvaraRadera
  5. Sånt var mitt hår förr också, nu är det mer tunt och rakare. Men oftast känns det inte lika tjockt och burrigt vill jag minnas. Snygg blev du iallafall och klänningen var ju verkligen du..
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Vilken snygg Pingla... :) :) :)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Den klänningen var verkligen din! Passar dig perfekt. Och vilket härligt hårsvall du har!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Wow så snygg du är, både i håret och klänningen. Älskar verkligen din färg på håret. Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...