måndag 26 september 2016

Köpa den eller den?

Kan man få ett smakråd kanske?


Eller i alla fall ett litet utlåtande? Vi har planer på en ny stol till hallen, men har ännu inte kommit till skott att införskaffa den. Fastän vi vet vilken vi vill ha, så har det inte blivit av. Nu har jag hittat en annan variant och tänkte bara visa er båda två.


Vi har jämfört stolarna och vi vet vilken av dem vi tänker köpa, men jag berättar inte vilken. Nu vill jag bara veta vilken ni hade valt? Utan att ge er uppgifter om pris eller vart man köper dem ;) Hänger ni med? 


Så vilken hade ni valt? Den översta eller den understa? 



Maria

9 kommentarer:

  1. Jag hade valt den övre. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Nedersta tycker lillasyster ��

    SvaraRadera
  3. Helt klart den undre.. Kul Maria. Kraam Pia

    SvaraRadera
  4. den undre om man får säga något. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej heeeeej!
    Åå jag måste börja med att jag just har tassat runt ett tag hos dig...sett framför mig hur jag minglar runt med ett glas rött i handen och provinser både i köket, uterummet, vardagsrummet o hallen...;)
    Å lilla prinsen...ååååå...åååå... det behövs ju inga fler ord än så!!

    Båda stolarna är jätte fina men jag hade nog valt den undre.....;)
    Men så är ju jag lite hooked på Brukas möbler och det där ser ut som deras....
    (så nu hoppas jag ju att du säger att den är från typ Ellos och kostar 499kr för då ska jag nog beställa ett helt gäng...;)

    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. jäkla rättstavning!! Provmyser ska det stå inte provinser...;)

      Radera
  6. Den understa tycker jag är snyggare, lite mer cool liksom men båda är snyggelisnygga! Kram

    SvaraRadera
  7. Jag hade nog själv valt den övre för den skulle passa bättre här hos oss. Tyckte den kändes lite kul för det var en lite modernare twist på den. Och tjockare dyna :-) Men skulle jag välja hos er så skulle jag nog ta den nedre. Lite mera klassisk stil på den modellen. Ja, du ser. Båda är lika fina, men på olika sätt.

    Sv: Hehe, nä några barnskor är jag inte så intresserad av och Skopunkten var ju inte så upphetsande att det är värt att åka extra för :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Undre ser lite mer arbetad ut...mer detaljer....hade nog valt den :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...