torsdag 18 augusti 2016

Vill ha mer väder för kilklackar!

Vart tog värmen vägen egentligen???


Det känns verkligen som att det blev höst, när man började jobba igen, förra veckan... Hörde att det skulle blivit bättre denna vecka, men det tycker jag nog inte...  Nu har jag hört att det ska bli "hyfsat" på lördag.  Får hoppas på det.

Lite mera sol och värme vill jag ha innan det får heta höst, på riktigt! Vill ju så gärna gå i lättare kläder och skor lite till... Känner att jag inte alls är klar med mina kilklackar, t ex. De har varit mina absoluta favoritskor denna sommar! Så sköna och praktiska! Lite höjd, men ändå står man stadigt på jorden, liksom ;) 


Sätter mitt hopp till att det blir "kilklacksväder" i helgen! 



Maria

7 kommentarer:

  1. Vill också ha bättre väder... De vart höst direkt. Ingen alls varning för det ;)

    SvaraRadera
  2. Åhh vilka fina skor. jag köpte ett par men de var för stora sen blev det inte av att köpa ett par till. Nu hejar vi på solen och önskar att den skiner på oss lite till. jag ska nog investera i en fönsterputsar mojäng. kanske det känns roligare då. Kraaaam pia

    SvaraRadera
  3. Så fina skor!
    Å jag håller med dig, är inte alls färdig med sommaren än..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Snygga, och ett stort VILL HA SOL & VÄRME TILLBAKA !!! vill absolut inte ha höst ännu...
    Ha det gott, kram från Kate

    SvaraRadera
  5. Japp. Jag hejar på så ökar chanserna!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. Tack för fina ord hos mig, det värmer!
    Visst blev det höst på en gång, hoppas på mer sol så du får ha din snygga skor med kilklack. Jag har ett par som är mina favoriter. Kram Suss

    SvaraRadera
  7. Ja, inte får väl sommaren vara slut redan? Jag vill också ha sommarkläder lite till och hinna ut med båten i skärgården minst 1 gång till innan hon ska tas upp för denna sommar. Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...