tisdag 2 augusti 2016

Hästshopping och juli månads inlägg.

Ny månad! 


Igår gick vi som bekant in i Augusti. Sommarens sista månad. Augusti är en sådan där monad som kan ge mig blandade känslor. Man vet att semestern sjunger på sista versen, vilket kan kännas lite "sådär". Samtidigt så är Augusti lite så där "nystart" på något vis.  Ny termin på jobbet och hemma vill jag börja känna in hösten... 
Egentligen hade jag väl tänkt göra dagens inlägg redan igår, eftersom det är dags för "Månadens inlägg" igen. Men igår var det "hästshopping" med Minstingen i Stockholm, för hela slanten. Mycket man behöver när man ska köpa häst! ;) Och när vi kom hem, så rann tiden iväg. 

Månadens inlägg då...

Ja, det blev inlägget om den lyxiga väskan som jag fyndade när jag och Mannen i mitt liv var i Stockholm, en helg. 


Lite flärd lockade alltså till sig många läsare! Fler än jag som gillar sånt ;) 


Maria





5 kommentarer:

  1. Snygg väska !
    Visst är det underbart med varma sköna sommardagar, men
    jag har inget emot hösten, tycker den är mysig.
    Ha det fint !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Superfin väska och vacker häst. För mig är hösten också en "nystart" och förhoppningsvis får vi många vackra höstdagar ett njuta av innan mörkret kommer. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Spännande med hästhoppningen! Har ni en egen häst?
    Dotterns dröm här hemma, men det är inte alls min grej... Jag är ju tom lite rädd, eller iaf en himla respekt för pållarna ;)
    Kram kram Anna


    SvaraRadera
  4. Klart man gillar flärd :) kramis

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...