torsdag 28 juli 2016

Ibland går det undan!


Likaväl som vissa saker kan ta tid...
Likaväl kan vissa saker gå försvinnande fort! Som det där trädäcket jag nämnde härom dagen. Igår (innan det där datorhaveriet) var jag ute och målade tredje vändan på den nya skärmväggen. 


Mannen i mitt liv, han skruvade ihop den där altansnutten, eller trädäcket eller vad man kallar det. Så bra det blev! Ser mycket renare och mera klart ut nu, när man slipper se sånt där trist gräs, som bara växer upp där det inte ska, sand och singel... 



Ibland går det väldigt fort! Tänkte bara att ni skulle veta det ;) 


Maria

4 kommentarer:

  1. Hehe du är ju för go :). Blir ju så bra! Bra upphängning för stegen med!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt när det går undan ibland :-). Blev jättefint!!!! Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Ha ha, det tror jag det :)
    Å det är stor igenkänningsfaktor på det med ;-)
    Blev ju super!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...