fredag 1 juli 2016

Fredag och semester i antågande!

God morgon Fredag!


Idag kör jag sista arbetspasset, sedan checkar jag ut för fem veckors ledighet! Egentligen hade jag tänkt jobba även mån-ons i nästa vecka, men när jag fick höra att det var så pass mycket personal och lite barn på förskolan, då kostade jag på mig ledigt hela veckan. Kände att jag faktiskt hade fått nog, ju mer jag tänkte på att ta ledigt hela veckan, desto bättre kändes det. 
Så ett sista arbetspass, sedan inleder jag och Mannen i mitt liv helgen (och min semester, han jobbar en vecka till) med en liten utflykt i eftermiddag! Känns rätt okej, när jag tänker efter ;) 



Trevlig helg!!!


Maria



5 kommentarer:

  1. Hej söta du!
    en hängmatta borde jag investera i :) Himmel så skönt det ser ut!
    Ska se om jag kan bli klar lite tidigare idag... Är så så slut nu, har varit en helt galen vår o försommar på jobbet. Så nu nästan kräksa jag på det om jag ska vara ärlig.. Ja du vet..
    Men du i em smäller vi en bubbelkork o firar :) Ska tänka på dig när jag sippar på mitt från en skön plats i trädgården.
    Ja, tänk vilken tur vi har <3
    Ha de gott nu!
    Kram Anna
    /Addar dig på Fb om det är ok?)

    SvaraRadera
  2. NJUT, NJUT & NJUT, Maria!!! Jag längtar nu efter ledighet så jag kan smälla av..
    Hoppas ni får en härlig utflykt i eftermiddag!
    Stora fredagskramen från Kate

    SvaraRadera
  3. Semester, vad härligt! Hoppas du får fem riktigt fina veckor!

    SvaraRadera
  4. Vi började våran semester nu den här veckan med en tripp till Göteborg.
    Nästa vecka ledig också sen jobb i 2 och så 3 veckor ledigt till.
    Hoppas du får en härlig helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Hej min fina vän..
    Gud så sköööönt :)
    Jag kan tänka mig att du kommer njuta en hel del med ditt lilla barnbarn :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha en härlig kväll och en mysig helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...