lördag 30 juli 2016

Badkrukans bikinifavorit

Jag har erkänt det många gånger...


Erkänt att jag är en badkruka av värsta sort! Jag badar helst inte alls i sjöar, utomhuspooler eller hav om det understiger 25-26 grader... helst ska det vara ännu varmare ;) 
Men tro det eller ej, när jag var i yngre tonåren då badade jag jätteofta! Minns hur jag och en kompis på sommarlovet mellan 7:an och 8:an badade så gott som varenda dag på sommarlovet. Oavsett om det var "badväder" eller inte! 
Men det var då! Nuförtiden tycker jag bara att det är för kallt! Men det finns ju ett ställe jag gärna badar... i vårt spa-bad, och där badar jag så flitigt (typ en gång i veckan, året om?) så jag sliter ut bikini efter bikini. I alla fall nästan. Så ofta som jag använt bikini de senaste tre åren, har jag inte använt på de senaste 20 åren... 
Jag har verkligen kommit att fastna för Panos Emporios bikinis och köpte min tredje av det märket härom dagen. En snyggt mönstrad i färgen blå. Såklart, det är ju min absoluta favoritfärg just nu... 


Badar ni mycket? 


Maria

4 kommentarer:

  1. Snygg bikini! Jag gillar också Panos. Jag är en riktig badkruka men i år har jag badat flera gånger på västkusten. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Haha, nä. Som bekant är jag ju också värsta badkrukan. Som tur är har vi typ 31-32 grader i poolen juni-augusti (sept). Vardagslyx till inte alltför stora pengar.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Det har nog lite med åldern att göra skulle jag tro. Alla bada väl som barn och sen avtar det lite.
    Man tycker det är för kallt eller skyller på det i alla fall. : )
    Jag badar väl inte så mycket men när vi är i Finland blir det morgondopp varje morgon på sommaren oavsett grader. Det hör liksom till.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...