måndag 25 april 2016

Nedräkning och ljuvligt lyxigt nytt doftljus


Nu börjar nedräkningen...


Efter en dag som började ganska intensivt, (På tio minuter fick jag in fyra sjukanmälningar på jobbet, som jag skulle försöka fixa vikarier till... och jag jobbar ju inte med personalfrågor egentligen...)och slutade med en timmes övertid, så känns det så skönt att veta att nu är det verkligen nedräkning. 

Nedräkning till en veckas semester... En vecka på andra sidan Atlanten. Knappt en månad kvar tills jag och Mannen i mitt liv åker till New York och även en tur uppåt längs kusten. Ska bli så trevligt! När Mannen i mitt liv bokade resan i vintras när jag låg hemma och var sjuk, så var det en hel evighet kvar. Nu är vi snart där ;) Ser så mycket fram emot att få uppleva lite Amerikansk östkust! 

Havet ja... Mitt nya lyxiga ljuvliga doftljus ska väl föra tankarna till havet... Det nya doftljuset från Yankee candle, "Coconut & Sea Air Ceramic Tumbler No 1" som det så passande heter. En limited edition som jag råkade få syn på när jag köade på Åhléns för en vecka sedan. Då stod dem på en vagn med uppackade varor och jag vågade inte gå fram och rycka ett ;) Men så skickade jag in Mellandottern ett par dagar senare ;) Om sanningen ska fram så var det den fina burken jag fastnade för. Finns i flera färger. Visst är det fint!? 
Så nu kan jag tända ljuset, njuta av doften och räkna ner till en "förhandssemester" ;)



Maria

3 kommentarer:

  1. Har aldrig varit i USA men alla säger att det är häftigt. hoppas du har haft en lugn kväll efter dagens intensiva början Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Men underbart med en semester tur!! ha det så fint. rkam

    SvaraRadera
  3. Sååå lovely!!!!!
    Ha en fin kväll :)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...