onsdag 20 april 2016

Klok? Inte riktigt klok? Men snygga är de!

Tam ta da...


Visst nämnde jag att jag hade hämtat ut ett riktigt fynd på posten, förra veckan? Jo men visst är det ett fynd! Mina nya snygga höstkängor!
Oh yes, ni läste rätt! H Ö S T S K O R! Jag blev lite såld på dessa redan i höstas när den HÄR tjejen visade att hon köpt dem. Jag funderade lite på att köpa ett par jag också, för att ha på klippvandringen på vår Smögenresa. Men det blev inte så, jag köpte ett par hikingkängor då istället. 


Men så plötsligt dök de upp som kampanj på Campadre och jag tror att det var så att det bara fanns min storlek kvar, så det betydde säkert att nu skulle jag köpa dem! Och det gjorde jag alltså! För nästan bara en tredjedel av ordinariepriset dessutom. Absolut ett fynd! Så nog var jag allt lite klok i mitt köp, jag menar... det blir ju höst igen! ;) Alldeles säkert finns det de som tycker att jag inte är riktigt klok som köper höstkängor när våren nyss kommit! ;) 

Klokt eller inte. Snygga är de i alla fall, med alla detaljer, det är då ett som är säkert! 


Maria

4 kommentarer:

  1. Meeen! Hur snygga som helst ju! Har aldrig sett. Såna kan jag absolut tänka mig!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Så snygga och så mycket du kram Diana

    SvaraRadera
  3. Så snygga och vilket kap! Som du säger så kommer det ju en höst. Jag brukar ofta göra sådan köp och när hösten väl kommer så har man ju glömt att man köpt det och blir glatt överraskad. Ha en fin dag. Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du va smart jag :)När de både är snygga och billigare så måste man ju slå till :) Vare sig det är vår eller höst, för använda kommer de ju att bli inom sin tid. Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...