tisdag 19 april 2016

Firat 45:årsdagen

Igår var det min födelsedag.


Det känns helt okej att fylla 45 år. Känner mig typ mitt i livet, har vuxna barn, lever ett bra liv och så är jag ju dessutom mormor. Allt detta utan att känna mig gammal ;) 

Gratulationerna haglade över mig igår. Härligt att känna sig ihågkommen. Mycket tack vare Facebook, skulle jag tro... och på Facebook fylldes det verkligen på med grattis-hälsningar på min tidslinje. Så mycket att jag inte hann med att tacka för dem en och en. Jag började tidigt igår morse (kl 6:15, så jag avböjde frukost och uppvaktning på sängen)och när jag fick min rast var det redan typ 30 någonting... Men såklart tackade jag alla igår kväll, när vi firat klart.

Hela den närmsta familjen kom på besök igår kväll och det blev såklart god tårta (blåbär, när jag får bestämma!) och en hög med fina paket.

Förutom det fantastiska fånget med mina älsklingsblommmor, så fick jag även en klänning av Mannen i mitt liv. En somrig klänning i skön kvalité. I blått. (Är ju mitt i en blå period nu) Kanske får ni se den på, vid något tillfälle. (Annars kan ni se mer av den HÄR innan dess) Jag fick också ett till vitvinsglas till samlingen, ett sött lite "rassligt" armband i rosé och ett keramiskt knivset  (våra börjar bli rätt värdelösa...). Allt detta fick jag av döttrar, svärson och barnbarn. 

Tackar än en gång för fint uppmärksammande och det känns som sagt helt okej att numera vara 45 :) 


Maria


  

10 kommentarer:

  1. Grattis i efterhand! Visst är det toppen att fylla år och bli firad. Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Stoooooort GRATTIS till dig <3
    Ska fira en syster som fyller samma i nästa vecka:))
    Varm grattiskram Anna

    SvaraRadera
  3. Hipp hurraaaaaaaa för dig <3
    Grattis, låter som en kanon dag tillsammans med din familj

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Mysigt att bli så uppvaktad! Fina presenter av banen!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Stort grattis på den ungdomliga dagen.

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott! En fin födelsedag verkar det som. Jag fick en "hotellweekend" i present när jag fyllde (några siffror mer...) - kanske har du nåt att rekommendera?! Visst bodde ni på det där NoFo Best Western nångång? Är lite nyfiken på det. kram Milla

    SvaraRadera
  7. Grattis, snyggaste 45 åringen kram Diana

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott!
    Fina presenter och visst är det mysigt att fira tillsammans med dom närmaste!
    Ha en fortsatt fin kväll! Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint du har fått och stort grattis igen :)
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...