onsdag 30 mars 2016

Pre-shopping Sienna Miller...

Jag fick en inbjudan till ett event...


Det var Lindex som bjöd in till pre-shopping av Siena Miller Hearts kollektion. Jag tog den utflyttade dottern med mig och vi fick en trevlig kväll på stan. (Även Minstingen mötte upp lite senare och vi käkade vegetariskt på Max alla tre. Trevligt!)

Så klart kunde jag inte låta bli att shoppa något till Lillprinsen.   Ja, det var ju 20% på allt, så det var klart jag passade på ;) Det blev den mjukaste mysdressen med Bamse på. Så härlig mintgrön färg! Vilket jag tydligen hade visat Mannen i mitt liv i söndags, då jag var på Lindex för att uträtta en annan sak till Lillprinsen. Inget konstigt med det alls, egentligen... Bara det att jag hade inget som helst minne av att jag visat honom den....???? Ibland blir jag rädd för mig själv... ;) 
En av tjejerna i butiken var så snygg i en luftig lätt tunika som gick åt det  röd-orange hållet. När jag såg att den fanns i brun/svart/mint så slog jag till på en. (Annars var nog kollektionen lite väl mycket boheme även för mig...) Tänker att den passar bra att packa ner i resväskan till USA. Tänker USA-resa om allt jag handlar nu ;) (Visar mer sen) Att den sen matchar Lillprinsens dress, ja det gör ju inget! ;) Och om jag sedan tröttnar ganska snart på den, så kostade den ändå inte många kronor. Vi fick även med oss en giveaway i form av läppstift och nagellack. 

Har ni sett något av Siena Miller kollektionen?


Maria

7 kommentarer:

  1. Nix, hade inte sett tidigare fast jag är ju aldrig ute på shopping heller. Fin färg på tunikan. Roligt att handla till lillprinsen förstår jag. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Snygg tunika. Måste varit trevligt event.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Detta har jag missat helt:). Snygg tunika du köpt, och sötaste mysisen till prinsen.
    Ja tänk om vi bott närmre, så roligt det hade varit.
    I morgon är D ledig så vi får se vad et blir, en sväng till stan eller hyra släpkärra och slänga trädgårdsavfall:)
    Är lite nyfiken på ditt hår:) Hoppas du blev nöjd.
    Ha en skön ledig dag i morgon.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vad himla mysigt med lite shopping:) Kram Jannice

    SvaraRadera
  5. Gillar tunikan...
    Är ju alltid kul och shoppa till små prinsar.
    Kramiz../ Agge

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...