tisdag 15 mars 2016

Jag vet inte om jag får, men lycka och kärlek kan väl aldrig vara fel? ;)

Jag har inte bett om tillåtelse, men jag bara måste...


Jag tycker de är så söta... mitt lilla barnbarn och hans tremänning/syssling. Min brors lilla sondotter. Jag bara måste visa er, ju! (Hoppas ingen misstycker, skriver inte ut några namn i alla fall) Det skiljer ganska exakt en månad på de två små. Lillprinsen är född i december och brorsans lilla prinsessa i januari. Bilden är tagen för några veckor sedan då vi var till Dalarna och träffade hela tjocka släkten. En trevlig sammankomst, som jag hoppas vi kan upprepa. 

När jag ändå är igång och skriver inlägg idag igen, så passar jag på att visa er fler fina bilder. Har inte tillåtelses att visa dem heller, och säkert kommer någon att grymta över någon min hit eller dit, som de inte tycker är okej. Men vet ni, det fullständigt skiter jag i... ;)


När det gäller sådana här bilder som speglar kärlek och lycka, så kan väl inget vara fel?! Jag tror inte bilderna behöver någon närmre beskrivning? Jag gissar att ni fattar vilka som är med? ;) Jag är så glad att vi har tagit de här fina bilderna. Det betyder mycket för mig. De speglar just lycka och kärlek. Både jag och Mannen i mitt liv har båda våra föräldrar kvar, de är lyckligt gifta sedan många, många år tillbaka och så har jag och Mannen i mitt liv haft lyckan att få barnbarn medan våra föräldrar ännu är i livet. 

Det känns helt enkelt fantastiskt!  



Maria

10 kommentarer:

  1. Åhhh, så mysigt. På min sida har jag knappt några "äldre" anhöriga kvar. Alla på pappas sida finns nu mer i himlen, samma på mammas sida... Så nu hoppas jag att vi finns kvar länge för våra barns skull.. <3
    Ha en fin tisdag, kram från Kate

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart kort på dom små liven...
    Det är väl dom spontana bilder som säger mer än ord, din dotter är otroligt lik dig
    Låter skönt att få lediga fredagar framöver, njut av dom dagarna
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Å så underbara bilder, så mycket kärlek. Jag tror inte de misstycker:) Jättesöt bild på de minsta:)
    Kram på dig vännen
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort!! Ser ju ursöta ut dom små =)) Kram

    SvaraRadera
  5. Fina familjebilder. Oj vad du är lik din pappa Maria. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Åh så underbara bilder. Det syns att du är din fars dotter :-). Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara bilder, och så söta dom små är :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Godingar! Har sån bild på min son o sin kusin som bebisar, det skiljer 2 v mellan dem. Han fyller 23 idag.... Härliga bilder! Hade själv min gammelmormor i livet tills jag var 17 och min mormor fick vara gammelmormor till mina kids i många år med. Sånt förändras med senare barnafödande - själv hoppas jag få vänta en hel del år till innan jag blir mormor.... Kram!

    SvaraRadera
  9. Vilka små sötnosar!
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Meeeen... vilka små godingar...
    Är det inte helt underbart med de små liven, tänk att vi varit så små :)
    Jag väntar och längtar.. min lilla syster ska få sitt 3:e barn den 31/5, det blir kejsarsnitt eftersom hennes två första kom till livet så :)
    Det är en liten tjej :)
    Ha en skön fredagskväll och helg.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...