måndag 28 mars 2016

Förbereder med en ryggsäck...

Visst är den väl rätt söt?


Åtminstone tycker jag det! Att den är söt, min nya ryggsäck som jag köpte idag. Jag och Mannen i mitt liv ska åka till USA (NY och en liten tripp uppåt längs kusten) i slutet av maj och jag kom att tänka på att det vore kul med en lite snyggare ryggsäck än den "supersportiga" (ganska så fula)ryggsäck vi släpat på annars.


Igår kväll var en sådan där kväll då jag googlade på lite allt möjligt som skor till dopet, resväskor... och så kom jag på att jag skulle leta upp en snygg ryggsäck. Jag föll för den här ganska snart. Men jag ska ärligt säga att jag trodde mönstret var svart. 

Men när jag kom till butiken idag, så såg jag till min stora glädje att det var blått! Det spratt till lite inom mig... det här var ju faktiskt ännu snyggare! Jag är inne i en blå period tror jag ;) Ryggsäcken har ett innerfack som rymmer en i-pad eller liten dator vilket kan vara praktiskt. Och ett till litet innerfack för plånbok, mobil eller läppstiftet ;) Det enda jag egentligen saknade var ett fack på utsidan av baksidan, alltså in mot ryggen, det brukar vara en säker plats för små värdesaker.
Jag gillar de där bruna detaljerna, de gör att den känns lite retro på något vis. Egentligen vet jag inte varför, men jag tycker det i alla fall. 

Så, en liten grej förberedd inför resan ;) Skönt att "bocka av" saker. Nästa blir kanske nya resväskor? 


Maria

4 kommentarer:

  1. Ja den var fin. vad kul med resa också. Du som älskar NY. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jättesöt, kul att planera inför resan. Så fantastiskt att åka till NY, där har vi aldrig varit.
    Det där med Smögen lät intressant:) Go for it;) Om några år då alltså;)
    Ni har mycket på agendan i vår, kul. Undra om ni kan klämma in oss någon helg också:). Vi får höras av via mail och kolla lite olika datum.
    Ha en fin vecka vännen. Jag är ledig hela veckan, ska bli underbart.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så spännande med USA resa :))
    Å jag tycker nog att påsken är en mer avkopplande högtid än julen faktiskt :)
    Inte mycket måsten alls, och påskbuffé skippade vi för det är inte så många av oss som gillar det ändå.
    Ha en fin kväll nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så fint mönster! Precis i den stilen och färgerna jag kommer sätta in i huset till våren. Så spännande med en resa till USA också! Den blir nog kanon bra...och med den ryggan ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...