tisdag 12 januari 2016

Om man inte bloggar...

Om man inte bloggar på några dagar så hinner man...


Bland annat detta:

*Umgås med sitt lilla barnbarn. Ta med honom, hans mamma och hans moster och lördagshandla på byn. I hopp om att träffa på någon man känner och få visa sin stolthet...


*Man hinner städa sin lilla ateljé, rensa ur och göra sig av med diverse saker.  Flytta möbler från ett rum till ett annat. Och sy lite på bebiskläderna som legat tillklippta sedan augusti någonting, typ...

*Man hinner bada och dricka champagne, och bada och dricka ännu mera champagne...

*Man hinner också köpa hem material till badrummet. Det hinner man, minsann... ;) 


Det är lite av vad jag gjort, när jag inte uppdaterat bloggen. Mycket viktigare saker alltså! ;) 



Maria



13 kommentarer:

  1. Hei, hei du. Jeg har fulgt bloggen din ganske lenge nå, men jeg har ikke vært så aktiv på bloggfronten selv. Nydelig barnebarn du har og å prioritere tid sammen med familie er jo utrolig viktig. :-)
    Jeg ønsker deg en flott dag så titter jeg nok innom hos deg igjen.
    Hilsen Eline.

    SvaraRadera
  2. Vad himla härliga saker du har gjort!! Förstår om du inte har bloggat. Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att bloggen får stå åt sidan... samma gjorde jag när jag spenderade helgen i en ishall norr över...
    Så himla fin han är..

    Må så gott
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Hi, hi lät som idel trevliga aktiviteter tycker jag :))
    Vilken liten stjärna alltså :)
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ja jag fattar att du prioriterar det. Härligt att få saker gjorda som man vill. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Gosh vad gör jag måntro som inte bloggar så frekvent numera, borde få massor gjort ;) Men så är det nog inte... Söker massa inspo just nu om sovrum så jag läser mer bloggar och mer inredning än jag brukar. Ingen champagne dock, huwa.
    Ljuvligt med lilla bebisen, det är ju så ofattbar kort tid med det där minibebistadiet så lägg all härlig tid där!! kram

    SvaraRadera
  7. En underbar prioritering tycker jag! Familjen går alltid först, och med sen sån goding i tillökningen är inte valet svårt alls... Söt som socker, den lilla godingen! Bloggandet tar tid, kanske inte sina egna inlägg, men att hålla sig uppdaterad hos alla andra bloggar tar ju lite tid, och ibland hinner man och ibland inte. Ha det gott vännen, bland bebistyger, champagne och badrumsvirke ;)
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  8. Förstår att du vill umgås en massa med den där lille sötnosen. Kram

    SvaraRadera
  9. Åh vilken ljuvlig guldklimp. Kram

    SvaraRadera
  10. En såå fin liten bebis...och en så ung mormor;)Kram

    SvaraRadera
  11. En alldeles bedåååååårande liten bebis! Stort grattis till bebislyckan, måste kännas helt underbart. Jag kan knappt föreställa mig känslan att bli mormor/farmor, mäktigt!! Och så klart ska du prioritera det viktigaste i livet, inget annat kan ju komma i närheten av att umgås med denna lilla söting <3

    Kramar aka

    SvaraRadera
  12. Glömde, måste bara säga att jag beundrar era paneler i förra inlägget!! Så jäkla snyggt, bra gjort. Vi ska renovera vardagsrummet här hemma på sikt och jag har tänkt att eventuellt ha panel där, alternativt en hög golvsockel, vi får se vad de blir.

    Kram igen från aka

    SvaraRadera
  13. Heisann.
    Koselig å lese at du også kjøpte din første symaskin så ung. Jeg sydde mye klær selv før men nå blir det veldig sjelden. Du er jo veldig flink til å sy. Kanskje når jeg får meg ny maskin så får jeg igjen sygleden? Jeg får håpe det.

    Ha en flott kveld.
    Hilsen Eline

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...