torsdag 21 januari 2016

Bara så att ni vet, liksom... ;)

Jo, jag vet...


Jag vet mycket mycket väl att jag skrivit fler än både en och två gånger att vi börjat med badrummet... Och det har vi ju! För ett tag sedan. Men så har vi fått vänta på mattläggare t ex...  Men nu så... Visst är vi på gång. Tänkte att ni skulle få en sneak peek, så ni vet att jag inte ljuger... hihi... Bildbevis ;) Mer bilder och info kan ni få längre fram. Det är en hel del saker vi håller på att bestämma hur vi vill ha det. Hur vi ska göra med badrumsmöbeln, t ex. Vi har ju kalkstensskivor som fönsterbänkar och funderar på om vi ska ha det som bänkskiva runt handfatet också? Och på den platsbyggda bänken som ska till. Det är lite speciallösningar här och där, så inte helt lätt att köpa något färdigt koncept... Det blir som en "utbyggd hylla/låda" ovanför handfatet, så det blir nog perfekt med blandare på väggen? Ja, vi får se... många val som ska göras, som sagt...

Men nu ser ni att vi är på gång i alla fall... 
Bara så att ni vet ;) 



Maria

6 kommentarer:

  1. de där blir så snyggt så!! kram

    SvaraRadera
  2. Många beslut som ska tas... Blir säkert jättesnyggt, fint golv. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Och bäst att göra sånt där själv. Min kollega är mitt uppe i en badrumsinredning och hennes berättelse och bilder från renoveringen gör nästan mig gråtfärdig till och med. Alltså man tror inte sina ögon eller öron. Vad känner då hon, som är ensam, och förväntas betala 80 kSEK för eländet.

    Jag ser ju vilken finish ni har. Så ska det se ut. Borde vara självklart.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Ja det är inte så lätt att se hur det skall bli och det är alltid så många saker man måste fundera över, men det kommer bli superbra, är jag säker på.
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt snyggt ut! Många val och man vill ju att det ska bli så rätt för ett badrum kanske man inte gör om i första taget

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Ser jätte fint ut! Kommer bli kanon bra detta. Kul att se bilder sen när det är klart. Trevlig helg.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...