tisdag 13 oktober 2015

Tokgillar och älskar...

Kan man annat än tokgilla? 



Nej, inte jag i alla fall.. Jag fullkomligt T O K G I L L A R liljor! Och speciellt när jag får en sådan här enorm magnifik bukett! Och Mannen i mitt liv som gav mig dem, ja honom inte bara tokgillar jag förstås... Nej, då pratar vi ju Ä L S K A R så klart ;)

Vissa saker älskar jag och vissa saker tokgillar jag. Så är det bara. Jag älskar inte tisdagar, nej jag tokgillar dem inte ens. Men när jag aningen stressad imorse, rycker upp sovrumsdörren för att bädda sängen (kände att jag hade slarvat med det så länge, och ville göra det idag) och ser att Mannen i mitt liv redan gjort det, ja då kändes det med ens aningen lite bättre att det var tisdag. Vet inte varför men jag blev bara så glad när jag såg att det var gjort. Som om han aldrig gör det??? Jo, det G Ö R han ju faktiskt, fast ofta är det jag som kliver upp sist... ;) 


Svamligt inlägg idag... Men vad jag ville egentligen, var bara att visa er liljorna... ;) Tokgillar dem... ;)



Maria





7 kommentarer:

  1. Wow vilken bukett! Förstår att du tokgillar den:) Jag är inte heller så förtjust i tisdagar, men nu är den gjord. Vi hade APT ikväll, så den blev extra lång.
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Du det var ingen dålig bukett. Men ni har verkligen haft något att fira. Härliga bilder när ni var unga.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Oj vilken bukett! Den förstår jag att du tokgillar.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Jisses vilken stooor bukett. jag fattar precis vad du svamlar om Fniss! Härligt och glatt inlägg. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Wow, vad vackert! Underbart vackert.... Ha det bäst denna sena tisdagskväll!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  6. Wow, fanatsiskt bukett! Förstår att du tokgillar den!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Men jisses vilken helt fantastisk bukett, aldrig sett magnifikare tror jag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...