fredag 23 oktober 2015

Snart dags för minisemester

Jag lägger fram kläder, plockar bort, byter ut och lägger till...

Jag tycker mindre och mindre om att packa, för var gång jag gör det. Vet inte varför? Men jag tycker det blir svårare och svårare att "packa smart". Kanske för att jag har för mycket kläder att välja mellan? (Men säg inte det till Mannen i mitt liv är ni snälla! ;) Eller så är det ju det där med att plaggen inte hänger ihop färgmässigt och så... Fast, jo... det ser de ju att göra... 
Hur som, denna gång är det nog svårare än vanligt att packa, för det ska packas för en minisemester där det väntas både havsluft, promenader, bad, spa, middagar, men ingen värmande sol, fast bikinin ska med. Kanske lite spänning och nya vänskaper också? Jag och Mannen i mitt liv ska åka iväg några dagar på tu man hand och fira våra 25 år tillsammans. Vi bestämde det i somras att vi skulle göra just denna trip, som en present till oss själva. Men vart vi ska åka, det berättar jag en annan gång...
Nu är det dags för ett varmt bad där ute. Ska dra på en ordentlig massage på axlarna. Mmm så skönt det ska bli. Förresten på tal om bad... vi RENOVERAR inte badrummet, vi bygger det... Vårt hus är byggt 2012 och det stora badrummet har aldrig blivit byggt/inrett/iordningställt om man säger så... ;) 



Ha en fortsatt fin fredagskväll!



Maria





8 kommentarer:

  1. Jag packar också. Slänger ner lite av varje uti fall att. Ska bli så roligt att komma iväg. Här packas det också badkläder och varmare varianter + middagskittet. Kraaaam Pia och ha det så trevligt :-)

    SvaraRadera
  2. Men så mysigt :)
    Grattis till era 25 år, det är stort att hålla ihop sålänge :) Vi är inte långt efter maken o jag, snart 22 år :)
    Ska bli kul att få veta vart ni ska :)
    Stor kram min vän.
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Myspys:) Ha nu en underbar resa (jag vet ju vart ni ska, det kommer bli så härligt). Och ny vänskap hoppas jag på:)
    Så mycket snyggt du packat ner.
    Stor krya på dig kram från mig
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt! Jag har mina misstankar om var ni ska. Och är det vad jag tror så kommer det bli så härligt!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Ha så mysigt! VI firar ju 30 år nu i helgen o drar på sthlm tripp med Birka kryssning! kram

    SvaraRadera
  6. Så mysigt! Jag tänkte faktiskt på igår att jag ville boka något till sommaren då vi har varit ihop i 20 år....
    Önskar dig en underbar helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Nu har jag läst ifatt lite hos Dig... :)
    Vi tänkte prova att boka en helg för oss till nästa helg... lite sent kanske att få någon plats! Blir till Dalarna, inte så långt att åka för en helg! Jag vill ju vandra som du kanske vet, under klarblå himmel... Sover gärna både på hotell och i en stuga.
    "Min" son vill att vi ska investera i ett stort 12-mannatält med kamin för härliga ändamål :) Inget för Dig då kanske... skratt*
    Men kan ju bjuda in Dig och mannen i ditt liv, om det blir ett inköp... Mannen din hakar säkert på då :) :)
    Önskar Dig en riktigt härlig lördag, kram Kate

    SvaraRadera
  8. Go kväll!
    Låter mysigt med en minisemester! Vem vet...kanske ni styr kosan hitåt....
    Ha en fortsatt mysig kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...