måndag 26 oktober 2015

Smycken för män

Smycken och accessoarer är något jag gillar...


Jag vet att Mannen i mitt liv också gillar det. Till viss del, i lagom utsträckning så där... Och jag tycker det är snyggt när män använder smycken och accessoarer. 


Och eftersom jag tokgillar att ge bort presenter...och skulle ge Mannen i mitt liv en present på bröllopsdagen, så valde jag just att ge bort ett smycke!

Nämligen ett armband. I svart läder. Så där lagom "rockigt" och tufft. Fossil, som märket heter, har många snygga armband för män. Att man dessutom får det levererat i en ursnygg plåtask, gör ju liksom inget ;) 
Tyvärr var det leveransproblem när jag beställde armbandet (jo, jag var ute i god tid egentligen) så jag hann inte få det till bröllopsdagen. Inte heller till "årsdagen". Men att få det på "25-år-och-en-vecka-dagen" fungerar det med ;)



Tycker ni att det är snyggt med smycken på män? 



Maria






8 kommentarer:

  1. Armband och halsband är snyggt på män tycker jag :) Hoppas du får en bra start på veckan. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Ååå så snyggt! Jag gav min man något liknande för ett par år sedan. Tycker det är ursnyggt med armband, halsband och en snygg klocka på män...;)
    Vad gullig du är som överraskade honom med något sådant.

    Å det är så kul att se bilder från ert utespa. Så smakfullt gjort och himmel så toppen det kommer att bli med bastu o dusch där innanför sedan. Vi har ju rätt långt inifrån och ut till vårt spa...så huuu jag vet hur kallt det är... särskilt då man ska in igen...;)
    Å så spännande med badrumsbygge och myyyyysigt med minisemester..

    Kram du fina!
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag gillar såna armband. Enkelt och snyggt.
    Min man har något läderarmband han med.
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt armband, och vad gulligt att du överraskade mannen. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Såg att han hade det på sig i lördags. Daniel är "tokig" i klockor.
    Ha det gott vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Tycker det är snyggt med smycken på män, om de gillar det själva. Sonen har jag gett snyggt armband i läder nångång och så har han en snygg lite ruff ring med. Maken är en klockman - men det ska vara ädelklocka förstås.
    Var hittade du Fossil, på webbshop? Det är ett favortmärke hos mig, har massa fina väskor och sånt, handlat i USA men det finns ju inte så mycket "live" här i Sverige. kram!

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt med smycken på män. Det där var jättefint! Maken har ett antal skinnarmband också.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Snyggt armband.. jag gillar också accessoarer på män! min man är ju inte lika förtjust i det...
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...