fredag 9 oktober 2015

Fredag med bröllopsdag!

God morgon denna fredag i oktober!


För 22 år sedan så var denna dag, den 9:e oktober, en lördag. Det är inte svårt att minnas, eftersom det var dagen då jag och Mannen i mitt liv blev man och hustru. Det var den dagen vi gifte oss i allra största hemlighet. Det var en grå dag med snöblandat regn i luften, som vi "sade ja till varandra". Bara vi två, vigselförrättaren och våra tvillingdöttrar som då var 9 månader gamla. Nu är de 22 år gamla. Precis som jag var, den där dagen för 22 år sedan. En av de största dagarna i mitt liv!


Jag har köpt en liten present till min äkta hälft. (Jag undrar om han sett den? Eller om han råkat hinna läsa detta först? ;) Jag gillar att ge bort presenter och tar gärna varje tillfälle i akt ;) Och att fira gillar jag också! Så det kommer vi så klart göra. Kanske till och med hela helgen? ;) 


Happy F R I D A Y på er alla! 


Maria

16 kommentarer:

  1. Grattis! Hoppas ni får en riktigt mysig helg. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Grattis på er bröllopsdag! Ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Maria & P på bröllopsdagen, och all lycka i fortsättningen... :)
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på bröllopsdagen. Så fina ni var då för 22 år sedan <3.
    Undra vad ni ska hitta på för romantiskt i helgen:)
    Ha en underbar helg vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis till er båda! Man ska absolut ta tillvara på varje tillfälle till att fira. Ha en riktigt fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Men ååå så fina ni var!! Å så unga :)))
    Stort Grattis på Bröllopsdagen!
    Ha en riktigt mysig dag <3
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  7. Stort grattis på er bröllopsdag. Önskar er en härlig dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Oh Stort grattis på er Bröllopsdag, hoppas att den blir superbra. Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Ååå hipp hipp hurra på er stora dag!
    Va fina ni var...å unga....;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Ett stort GRATTIS på bröllopsdagen! Hoppas ni får en fin helg <3

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Finaste Maria
    Stort Grattis på er dag!
    22 år är stort :)
    Jag och mannen i mitt liv har varit tillsammans i 22 år men bara gifta i snart 3 år :)
    Jag är precis som du, precis.... Jag älskar att ge presenter, älskar att fira... Att göra lite extra :))
    Hoppas ni får en hel helg med firande.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  12. Vad söta ni var! Så tydligt hur trenden såg ut då. Charmigt! Grattis till er.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Grattis på er bröllopsdag :) Ha en underbar och mysig helg

    SvaraRadera
  14. Grattis till bröllopsdagen! Hoppas ni får en fin helg. Kram Jannice

    SvaraRadera
  15. Grattis till er! 22 år är en merit i dagens samhälle (tyvärr).
    Jag hoppas ni fick en fin bröllopsdag och en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...