måndag 12 oktober 2015

För 25 år sedan...

Idag är det 25 år sedan...


Ja, idag är det 25 år sedan som jag och Mannen i mitt liv träffades och blev ett par. Jag var 19 år då. Mannen i mitt liv var 20 och hur snygg som helst! 
(Och för er som kanske undrar, så är mitt hår INTE permanentat på bilden, jag såg ut så där! På riktigt.) Vi träffades en fredagkväll på den lokala puben, på vår gamla hemort. Sedan dess har vi varit typ oskiljaktiga. 
Mer än halva våra liv har vi delat tillsammans. Inte undra på att vi känner varandra utan och innan? Kanske inte konstigt att vi ofta tänker samma saker, säger samma saker samtidigt... Dessa 25 år har svetsat oss samman. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Delat både lyckliga och sorgliga upplevelser. Saker som stärkt vår kärlek.  Livet har inte alltid varit en dans på rosor, men vi har alltid känt att vi vill leva tillsammans och varit noga med att vårda vår kärlek. Och det är jag tacksam för. Bättre livskamrat kan jag inte finna! Vi har så roligt ihop, och Mannen i mitt liv har också blivit min närmsta vän. Den mannen älskar jag "ända till stjärnstopp", för att använda ett "evighetsuttryck" som jag hört från barnen ;)  



Så nog finns det all anledning att fortsätta med firandet 
lite till!? ;) 



Maria


4 kommentarer:

  1. Så unga... :) Fast det är vi ju nu med, tänker jag. Lite annat tänk idag kanske :) Fira vidare, det är bara att njuta av Er saga!
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Grattis <3, vi har 13årig bröllopsdag idag och 23 år sen vi träffades :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Härlig bild! :-) stort grattis! Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till de 25 åren och må det bli lika många till! :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...