onsdag 2 september 2015

Vilken tur...

Idag har det regnat hela dagen...


Ja precis H E L A dagen, tror jag. Mer eller mindre...



Vilken tur att Mannen i mitt liv åkte den där omvägen tillbaka till Grundsund, då i somras, för att köpa den där snygga regnjackan åt mig! Den kommer "äntligen" till användning. Och vilken tur att jag faktiskt köpte nya gummistövlar för en vecka sedan...

Och vilken himla tur att mitt ursnygga paraply äntligen dök upp med posten igår efter att ha "fastnat" på ett par ställen i posthanteringen. Jag tok-gillar det där paraplyet som är från Odd Molly. 

Och efter att ha bytt ut skosnörena på stövlarna, så matchar det ju riktigt bra eller hur! Vilken tur... ;) 


Och vilken tur att det regnade just idag då, så jag fick testa min nya mundering! ;) 



Maria


6 kommentarer:

  1. Ja, ibland har man tur. :) Ha det gott! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ha Ha! Så snyggt med rosa snören på stövlarna. Det skulle jag också gjort om jag hade haft några stövlar. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Snyyyggt. Nu är du rätt rustad för vädret som råder just nu. I dag har det varit 5 min sol, 5 min regn omvartannat hela tiden.
    Kram på dig vännen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Verkligen tur! Sällan det är tur att det regnar annars :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Vilket sammanträffande!
    Här är A på jakt efter gummistövlar och varit sen innan sommaren men inga som passar damen i smaken.
    När M kom hem över sommaren så använde hon hennes och nu har de åkt med till skolan igen. Nu börjar det bli lite mera kritiskt för A´s är för små så idag fick hon gå i mina för stora! Får googla och se om jag hittar några.

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...