måndag 21 september 2015

Startar veckan med en "dagens" och ett filmtips

Ny vecka igen!


Tänkte jag skulle dra igång veckan med en "dagens". Fast egentligen är det en "LÖR-dagens". Min outfit som jag hade i Lördags, när vi bland annat var till Sigtuna på konstutställning. 
Från tå till topp... Boots: Vagabond, Strumpor: Lindex, Kjol: H&M, Blus: Esprit, Kofta: Odd Molly. (Kjolen och koftan är nya för i höst och båda är redan riktiga favoriter) Halsband: Egen tillverkning, Väska: Stockhlm/MQ. Shopppingpåse: Ombonat i Sigtuna (Innehållande en blus från Saint Tropez) Paraply (som knappt syns ;): Odd Molly.

Det var jag i Lördags, det. Och nu över till ett filmtips...



I veckan som gick ville jag och Mannen i mitt liv softa i soffan och se något bra. Vi hade lite svårt att hitta något som föll oss i smaken just då och det slutade med att vi såg denna filmen. Vi började titta lite sent, så vi pausade i mitten och såg den över två kvällar ;) Första etappen (filmen är knappt två timmar) var allt lite seg, och Mannen i mitt liv berättade efter att vi sett även andra, att hade det inte hänt något alls i "andra halvlek" då hade han tyckt att den var dålig ;) 
Men nu tyckte vi att den var "okej". En "Typisk Colin Nutley med Helena i huvudrollen-film". Som sagt lite seg till en början, men sedan artade den sig till en lite lagom rolig film, som fick en att le och fnissa lite ;) Helt okej i brist på annat ;) 


Hopppas ni får en fin start på nya veckan!


Maria




3 kommentarer:

  1. Snygg du är. Jättefin outfit. Jag shoppade loss i går, så nu är jag redo för höst:)
    Tack för filmtips. Vi plöjer igenom serien Suits, tycker den är jättebra.
    Ha en fin dag vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Alltid lika snygg och din dagens är helt i min stil. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hihihihi.....heeeej...fniiiiiss.....
    Jag fnissar åt att du å jag startar veckan med nästan samma outfit...hihi....va kul...
    Snyyyyygg är du och ååå vilka fina bilder... å bilderna i förra inlägget.
    Mysigt med konstutställning med döttrarna och också mysigt med tjejkväll.. det har ju jag med haft den här helgen och det är verkligen underbart att få tanka lite energi.
    Ha en bra start på veckan!
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...