onsdag 23 september 2015

Lite nytt på uterumsbordet...

Lite nya detaljer på bordet i uterummet...


I lördags shoppade jag lite små detaljer som hamnade på bordet i uterummet. 

Bland annat ett par "stjärniga" ljusstakar i metall. Gillar dem skarpt. "Tag två betala för en" det gillas ju också skarpt ;)

Ett knippe nycklar följde också med hem. 
Så tillsammans med en Höganäskruka med en liten kvist utav eken, några gamla böcker, ett par pinjekottar och ett par ljuslyktor, så blev det ett höstligt stilleben på en bricka.

Naturens färger... Det är min melodi det ;) 
Gillar verkligen dessa lugna färger. Så skönt och avkopplande på något vis. 


Maria

6 kommentarer:

  1. Du kan det där med att piffa och pynta, så snyggt. Jag gillar också att ta in naturmaterial, så ombonat. Jag flyttade runt lite lyktor och annat här hemma i går, det gick väl ganska bra:)
    D har varit i Norge i går och i Danmark idag, kommit hem ganska sent, men inte sovit borta som tur är.
    Fin onsdag till dig vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så fint så, höstmysigt och två för en, det gillas väldans mycket. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hej vad fint det blev. Undrar var du köpte ljusstakarna som ser ut som stjärnor? Hälsn Anki

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är köpta på Fullerö Handel utanför Uppsala.
      Mvh / Maria

      Radera
  4. Superfynd! Passar perfekt hos er!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...